افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

برای تبدیل شدن به دوستان عقاب طلایی، این سبک دانشجویی پاییز را بپوشید / با یک ماسک عالی به نظر می رسند

  • کد خبر : 132112
برای تبدیل شدن به دوستان عقاب طلایی، این سبک دانشجویی پاییز را بپوشید / با یک ماسک عالی به نظر می رسند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اکنون در فصل پاییز و لباس های جذاب و چند لایه که مخصوص این هوا است هستیم. می دانید که در بهار و تابستان حتی اگر یکی بپوشید باز هم هوا گرم است و در زمستان آنقدر سرد است که برای گرم شدن مجبوریم کت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اکنون در فصل پاییز و لباس های جذاب و چند لایه که مخصوص این هوا است هستیم. می دانید که در بهار و تابستان حتی اگر یکی بپوشید باز هم هوا گرم است و در زمستان آنقدر سرد است که برای گرم شدن مجبوریم کت و کت بپوشیم. اما در اواسط پاییز هستیم که می توانید استایل های زیبا و پیازی را به رخ بکشید. پیاز به معنای همان لایه ای است که از لایه های نازک اما روی هم افتاده تشکیل شده است. دانشگاه و ترم جدید شروع شده و با توجه به اینکه دست خانم ها برای استایل خیلی بازتر از آقایان است، می توانند انواع بلوزهای رنگارنگ، چاپی و مینیمال بپوشند که البته فکر می کنید با ماسک بد جلوه می کنند. شما سخت در اشتباهید زیرا گاهی اوقات همین ماسک حتی می تواند ظاهر شما را جذاب تر کند.

اما شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که نمی دانید چگونه برای دانشگاه لباس بپوشید تا آنقدر خوش تیپ و خوش اندام باشید تا امنیت را پشت سر بگذارید! در این مورد باید بگوییم که به جای خوبی آمده اید چرا که قصد داریم با استایل های دانشجویی پاییزی آشنا شویم.

استایل دانشجویی با شلوار جین واقعا جذاب است.

جین همیشه جزء جدانشدنی فصل پاییز بوده و می توان از آن در انواع مدل ها استفاده کرد. مثلا می توانید کت و دامن جین را با شلوار و ماسک بپوشید یا کت های جین را روی مانتو بپوشید که برای روزهای خنک پاییزی بسیار مناسب است، زیرا می توانید در کلاس که گرمتر است آن ها را در بیاورید. و بعد می خواستی بیرون بروی و کتت را دوباره بپوشی. هنگام پوشیدن شلوار جین باید به نکات زیر توجه کنید.

– دیگر نیازی به پوشیدن شلوار جین خیلی پر زرق و برق نیست و این روزها کیف و شلوار استایل مامان مد شده است که برای دانشگاه هم راحت تر است.

– در ابتدای فصل که هوا خنک تر است، شلوار جین کاغذی و زمانی که هوا سردتر است، شلوار جین ضخیم بپوشید.

– لطفاً به شلوار جین خود توجه کنید، زیرا قرار است ساعت ها در دانشگاه و سر کلاس باشید، بنابراین اگر راحت نیستید، قطعاً زیبایی برای شما مهم نیست زیرا آنها شما را اذیت می کنند.

سبک دانشجویی پاییزی

سبک دانشجویی با سنگر، ​​ایده آل ترین

مانتوهای مجلسی یکی از گزینه های بسیار مناسب برای فصل پاییز هستند، زیرا هم از نظر زیبایی بسیار زیبا هستند و هم از نظر قد و قامت مورد پسند اکثر دانشگاه های ایران است. مانتوهای شلواری کلاه دار و شال برای استفاده روزانه زیبایی خاص خود را دارند و سبک دانشجویی راحت و شیک شما را به خانمی باوقار و تحصیلکرده تبدیل می کند. کت های ترنچ به خصوص با شلوار جین یا شلوارهای پارچه ای 90 زیبا به نظر می رسند. برای کفش، نیم بوت و نخی مناسب ترین است.

سبک دانشجویی پاییزی

استایل دانشجویی با شلوار گشاد و البته پیراهن یا جلیقه

شلوار گشاد لباسی راحت و شیک برای روزهایی است که سر کلاس هستید، زیرا در کنار شلوارهای متنوع و رنگارنگ می تواند برای روزهای طولانی در دانشگاه ایده آل باشد. برای مدل شلوار بلوز یا جلیقه های پاییزی به دلیل دو لایه بودن گزینه های بسیار خوبی هستند که می توانند شما را به شاگردی جذاب و خوش تیپ تبدیل کنند.

سبک دانشجویی پاییزی

استایل دانشجویی با پفک، جذاب که با همه چیز مطابقت دارد

در پاییز، آب و هوا می تواند هر ساعت یکسان باشد. مثلا الان هوا خنک است و دو ساعت دیگر گرمتر می شود، پس برای این هوای ناپایدار باید بگوییم که کت پایین لباس مناسبی برای دانشگاه است و اتفاقاً به دلیل مدل فعلی می توانید یک لباس بپوشید. زیرپوش رنگارنگ و متنوع که به سبک پیازی است قابل اجراست و هم گرم و هم زیبا. پوفر کالایی است که به راحتی می توان آن را با بسیاری از اقلام دیگر ترکیب کرد. برای مثال می توانید در هوای معمولی آن را با نخی بپوشید و در هوای سردتر نیم بوت بپوشید و سر کار بروید. با شلوار سکسی و مدل مامان و برش بوت و …. انواع همخونی داره. پفک ها قد های مختلفی دارند اما خیلی کم هستند، کوتاه ها مناسب دانشگاه نیستند و متوسط ​​و قد بلند ایده آل ترند.

سبک دانشجویی پاییزی

استایل دانشجویی شیک، تازه واردی که بسیار محبوب شده است.

می بینیم که امسال چندین نوع لباس با جنس های مختلف مد شده است. این در حالی است که شاکت ها کاغذهای ضخیمی هستند که معمولاً پهن و شطرنجی هستند. اینها نشانه های شکت است که باید اعتراف کنیم یک تازه وارد بسیار جذاب و شیک است که برای همه مهمانی ها استفاده می شود. زیرا شکت را می توانید به راحتی برای مهمانی ها، زندگی روزمره، دانشگاه، کافی شاپ و… بپوشید، زیرا ظاهر منحصر به فردی دارند و به راحتی با هر کالایی ترکیب و هماهنگ می شوند.

سبک دانشجویی پاییزی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.