افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

رژیم صهیونیستی مدرکی علیه بیمارستان شفا به دست نیاورد – ادامه خبر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 131890
رژیم صهیونیستی مدرکی علیه بیمارستان شفا به دست نیاورد – ادامه خبر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه در گفت و گو با الجزیره اعلام کرد رژیم اشغالگر از بیمارستان شفا همه جا بازدید کرده و دلیل و مدرکی برای ادعای خود درباره این بیمارستان پیدا نکرده است. به گفته این مقام فلسطینی، صهیونیست ها برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی خود در بیمارستان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه در گفت و گو با الجزیره اعلام کرد رژیم اشغالگر از بیمارستان شفا همه جا بازدید کرده و دلیل و مدرکی برای ادعای خود درباره این بیمارستان پیدا نکرده است.

به گفته این مقام فلسطینی، صهیونیست ها برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی خود در بیمارستان شفا اسنادی را جعل می کنند.

مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین تاکید کرد: در پی حمله نظامیان اسرائیلی به بیمارستان شفا، 53 فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین «عزت الرشق» یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در سخنان خود تاکید کرد که مقاومت بسیاری از اسیران دشمن را برای مداوا به بیمارستان ها برده است.

عزت الرشق همچنین افزود: ما جان رزمندگان خود را برای اطمینان از درمان اسرای اسرائیلی در بیمارستان ها به خطر انداختیم، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طوری صحبت می کند که گویی چیز عجیب و بزرگی کشف کرده اند، به اسرا توجه کنید و با آنها رفتار کنید. و ارائه خدمات پزشکی به آنها برای ما یک نکته مثبت است، نه چیزی که ما را در شک و تردید قرار دهد.

از سوی دیگر «اسامه حمدان» از رهبران و اعضای ارشد جنبش مقاومت فلسطین حماس در سخنانی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی در روزهای اخیر با هدف آوارگی فلسطینیان، جنایات خود را در غزه تشدید کرده است. این دشمن صهیونیستی بود که کشتار 16 مهر را انجام داد و به مراسمی که 4000 نفر در آن شرکت داشتند حمله کرد.

حمدان همچنین در ادامه خطاب به آمریکا گفت: از دولت آمریکا و بایدن می خواهیم در موضع مغرضانه خود در قبال رژیم صهیونیستی و جنایات آن تجدید نظر کنند.

این عضو ارشد حماس همچنین افزود: ما خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و ایجاد کریدورهای بشردوستانه هستیم. ما از سازمان ملل می خواهیم جنایتکاران جنگی اسرائیل را محاکمه کند.»

اسامه حمدان همچنین به اروپا گفت: از کشورهای اروپایی که از روایت صهیونیستی حمایت می کنند می خواهیم که از این رژیم دست بردارند.

اسامه حمدان در مورد شورای امنیت گفت: ما از شورای امنیت و سازمان همکاری اسلامی می خواهیم که گذرگاه رفح را بر اساس تصمیمات اجلاس سران کشورهای عربی و اسلامی بازگشایی کنند. اسرائیل خانه های زیادی را در غزه بمباران کرده است و معتقد است که در داخل غزه. اسرای اسرائیلی وجود دارند.» این دشمن صهیونیستی است که مانع از امضای قرارداد تبادل اسرا شد.

از سوی دیگر گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از حمله به 29 سلاح رژیم صهیونیستی در مناطق طوم، جبلیه، بیت لاهیه و زیتون در نوار غزه خبر داد.

همچنین گردان‌های قسام مدعی شدند که در جریان حمله به دو خودروی ترابری نیروها، یک تانک و یک پیاده نظام رژیم صهیونیستی که سنگری را در مدرسه‌ای در نزدیکی بیمارستان رانتیسی اشغال کرده بودند، تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کردند.

رزمندگان قسام همچنین موفق شدند با دو موشک ضد سنگر و ضدنفر “TBJ” به حضور تعداد زیادی از نظامیان اشغالگر حمله کنند و با ورود به این محل، سربازان باقیمانده در محل را به هلاکت رساندند یا زخمی کردند.

حملات موشکی گردان های قسام علیه مواضع و نظامیان رژیم صهیونیستی نیز ادامه دارد. جنگنده های قسام به سمت نظامیان و تسلیحات ارتش رژیم صهیونیستی در محور جنوب غزه موشک شلیک کردند. علاوه بر این، گردان های قسام پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را نیز مورد حمله موشکی قرار دادند.

گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که با خمپاره های سنگین به نظامیان و سلاح های رژیم صهیونیستی در منطقه «بیاره مرتجی» واقع در شهرک زیتون غزه حمله کردند و این خمپاره ها به اهداف رسیدند. . به طور مستقیم.

همچنین استحکامات رژیم صهیونیستی در اطراف منطقه تفریحی نور و منطقه جهرالدیک نیز مورد هجوم خمپاره گردان های قدس قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.