افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

انعقاد قرارداد پروژه های محرومیت زدایی قم به ارزش 133 میلیارد تومان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 131838
انعقاد قرارداد پروژه های محرومیت زدایی قم به ارزش 133 میلیارد تومان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا محد بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بسیج در استان قم، اظهار داشت: اجلاس سالانه مجمع بسیج استان قم روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود. با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار قم، رئیس دیوان عالی کشور و تنی چند از […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا محد بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بسیج در استان قم، اظهار داشت: اجلاس سالانه مجمع بسیج استان قم روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود. با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار قم، رئیس دیوان عالی کشور و تنی چند از استانداران استان تشکیل جلسه می دهد و در این جلسه 6 طرح استان قم انتخاب می شوند. سیستم صدور در مجمع ارائه و به رای گیری گذاشته می شود.

فرمانده سپاه قم احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد و ائمه جماعات را محور اصلی ما عنوان کرد و افزود: استان قم در این زمینه پیشگام است و 200 محله اسلامی در شهر قم با محوریت ائمه جماعات مساجد تشکیل شده است.

سردار محد گفت: امسال 2100 دانش آموز و دانش آموز از استان قم به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان آذرماه امسال 2500 نفر دیگر از دانش آموزان قمی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

سردار موحد افزود: برگزاری اردوهای راهیان ترقی نیز از برنامه های سپاه و بسیج استان قم است و این اردوها در آشنایی دانش آموزان، دانش آموزان و نخبگان با پیشرفت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر و تاثیرگذار است. “.

فرمانده سپاه قم گفت: استان قم مسابقات دفاع شخصی و همچنین مسابقات ورزشی برای همسران و دختران نیروهای سپاه برگزار کرد و به رشته های مختلف در قالب انفرادی و تیمی اعزام شدند که سابقه خوبی داشتند.

سردار محد گفت: استان قم در مسابقات دفاع شخصی مردان مقام سوم و در بخش بانوان مقام دوم و در رشته فوتسال مقام دوم و در رشته کشتی مقام اول را کسب کرد.

وی افزود: چند تیم استقامت در رشته های مختلف در لیگ های کشوری داریم که 5 نفر از بسیجیان استان قم به اردوی تیم ملی جودو دعوت شدند و در مسابقات آسیایی مقام دوم جودوی آسیا را کسب کردند.

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: در حال حاضر بسیج استان قم دارای 27 هیات ورزشی است که در عرصه های مختلف در فعالیت های جوانان بسیجی شرکت و حضور دارند.

وی افزود: در سال گذشته 4 مرکز ورزشی ایجاد و در حوزه اجتماعی نیز 2 کانون خانواده مهر به بهره برداری رسید که مسائل مربوط به بت خانواده از جمله طلاق و پیشگیری از اعتیاد در این مراکز پیگیری می شود.

سردار محد افزود: کمپ مواد مخدر نیز فعال است و سال گذشته 300 معتاد بستری و تحت درمان قرار گرفتند و مرحله دوم کمپ مواد مخدر نیز در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی و جهاد سازندگی بسیج استان قم گفت: پروژه آبرسانی به 20 روستای استان قم با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان از اقدامات انجام شده در این زمینه بود.

سردار محد گفت: طرح جمعه تا جمعه امسال نیز ابلاغ شد که در قالب این طرح جمعه هر هفته یکی از گروه های بسیج به مستضعفان خدمات رسانی و کالا ارائه می کند.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغالزایی، سهمیه استان قم یک هزار و 300 میلیارد ریال است که تاکنون 937 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و 700 واجد شرایط از این و 700 عنصر از تسهیلات مذکور در ماده 16 نیز پرداخت شده است.» او چرخید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش قم ادامه داد: در تلاش هستیم در راستای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار نمایشگاه دائمی ایجاد کنیم و در این مدت 20 نمایشگاه برای عرضه محصولات خانگی برپا شد و مشکلات نیز مطرح شد. وضعیت 153 واحد تولیدی و صنعتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

سردار موحد بهبود و بهره وری در حوزه تولید محصولات کشاورزی را در زمینی به مساحت 3 هزار هکتار ذکر کرد و همچنین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در 1900 واحد شامل برنامه های سپاه و بسیج در استان از قم به دولت کمک کرد.

وی بیان کرد: قرارداد اجرایی طرح های محرومیت زدایی استان قم برای 55 پروژه به ارزش 133 میلیارد تومان منعقد شده است.

سردار موحد گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور در اولین روز از هفته بسیج در گلزار شهدای قم برگزار می شود و جهادگران خدمات جهادی خود را در روستاهای محروم ارائه می کنند. . استان به مدت 10 روز

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: در هفته بسیج امسال رده های مختلف بسیج بیش از 2500 برنامه را در استان قم اجرا می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.