افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » ایران – مراکش از دیدگاه آماری

  • کد خبر : 131736
اسمارتک نیوز » ایران – مراکش از دیدگاه آماری

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در شرایطی به مصاف مراکش می رود که برنده این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شود. به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با هدایت حسین عبدی تاکنون عملکرد تحسین برانگیزی در جام جهانی داشته و با پیروزی تاریخی مقابل برزیل و […]

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در شرایطی به مصاف مراکش می رود که برنده این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با هدایت حسین عبدی تاکنون عملکرد تحسین برانگیزی در جام جهانی داشته و با پیروزی تاریخی مقابل برزیل و شکست خفیف مقابل انگلیس توجه ها را به خود جلب کرده است.

مراکش در گروه A با تیم های اکوادور، اندونزی و پاناما همگروه شد که شاگردان سعید شیبا در اولین دیدار خود مقابل پاناما با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند و در مرحله بعد با دو گل مغلوب اکوادور شدند. در آخرین دیدار که مرگ و میر بود، شیرهای اطلس با گل های علاوی، بودلال و هامونی سه بر یک پیروز شدند و در نهایت با 6 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله حذفی صعود کردند و اکوادور کومو دوم شد. تیم، مجاز به شرکت در این مرحله شد.

مراکشی ها تا این مرحله 2 برد و 1 باخت، 5 گل زده و 3 گل خورده به ثبت رسانده اند. او در مرحله گروهی 2 کارت زرد، 1 کلین شیت، 797 پاس موفق، 33 پرتاب آزاد و 40 خطا داشت. در تیم مراکش نیز معالی یکی از بازیکنان خطرناک این تیم است و بختی با ثبت 28.63 کیلومتر در مرحله گروهی سریع ترین بازیکن شیرهای اطلس بوده است.

در آن سوی میدان، ایران با پیروزی تاریخی 3-2 مقابل برزیل، شکست خفیف در لحظات پایانی 2-1 مقابل انگلیس و پیروزی 5-0 مقابل کالدونیا در گروهی که سه تیم داشت، راهی مرحله حذفی شد. تیم هایی با 6 امتیاز شاگردان حسین عبدی 9 گل زدند و 4 بار دروازه خود را باز دیدند. در این مرحله یک کارت زرد، یک کلین شیت، 704 پاس موفق، 34 پرتاب آزاد، 32 خطا و 55 قطع توپ توسط آرشا شکوری سنگربان ایران از عوامل موفقیت شاگردان عبدی بوده است.

در تیم ما امیرمحمد رزاقی نیا با 34.74 کیلومتر سریع ترین بازیکن زمین بود، او نیز با 105 پاس آمار خوبی را به ثبت رساند و اسماعیل قلی زاده به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی ما تلاش زیادی برای رسیدن به گل کرد. بازیکنان

با این وضعیت آماری دو تیم از ساعت 15:30 روز سه شنبه باید به مصاف هم بروند که برنده آن روز 13 آذر به مصاف برنده دیدار مکزیک و مالی می رود و امیدواریم یکی از تیم ها به مصاف هم برود. در آن بازی حضور داشته باشید جوانان، کشور ما باشید.

صرف نظر از نتیجه دیدار دو تیم ایران و مراکش، باید تاکید کرد که شاگردان حسین عبدی نیاز به کسب تجربه دارند و باید در مسیر درست، حضور در ورزشگاه های بزرگ و رقابت با تیم های صاحب سبک قرار بگیرند. خوب. جام جهانی زیر 17 سال یک میدان بزرگ با دستاوردهای تکرار نشدنی است، میدانی که می تواند نقطه شروعی برای جوانان ایرانی باشد.

پیش از این در رده بزرگسالان دو تیم سابقه مبارزه در جام جهانی را دارند: ایران و مراکش در سال 2018 در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در دقیقه 95 با گل به خودی مراکشی ها 1-0 به پایان رسید. . به نفع ایران شاگردان عبدی با آن داستان به مصاف جوانان مراکشی خواهند رفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.