افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

فقدان خطوط لوله گاز به تهدیدی برای اقتصاد ایالات متحده تبدیل شد

  • کد خبر : 131593
فقدان خطوط لوله گاز به تهدیدی برای اقتصاد ایالات متحده تبدیل شد

به گزارش بازار، طی چند سال آمریکا به بزرگترین تولیدکننده گاز طبیعی تبدیل شد و همچنین در بین سه صادرکننده بزرگ گاز طبیعی مایع (LNG) قرار گرفت. تولید و تقاضای گاز در حال افزایش است و اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده پیش بینی می کند که تولید گاز در سال جاری به رکورد بالایی برسد. […]

به گزارش بازار، طی چند سال آمریکا به بزرگترین تولیدکننده گاز طبیعی تبدیل شد و همچنین در بین سه صادرکننده بزرگ گاز طبیعی مایع (LNG) قرار گرفت. تولید و تقاضای گاز در حال افزایش است و اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده پیش بینی می کند که تولید گاز در سال جاری به رکورد بالایی برسد.

اما زیرساخت های مورد نیاز برای رساندن این گاز از تولیدکننده به مصرف کننده از رشد تقاضا عقب مانده است. دلیل آن مخالفت های سیاسی است که به گفته این صنعت می تواند بر اقتصاد آمریکا تأثیر منفی بگذارد. ماه گذشته، یکی از مدیران ارشد شرکت حمل و نقل گاز ویلیامز به هوش انرژی گفت: “قوانین نظارتی توسعه ضروری شبکه خط لوله گاز کشور را سرکوب کرده است.” او تنها کسی نیست که چنین نظری دارد.

وجود خطوط لوله گاز برای حذف محصول از میادین گاز شیل ضروری است. این صنعت سال‌هاست که از موانع بر سر راه لوله‌های گاز جدید شکایت می‌کند و در عین حال، دولت بایدن بیزاری خود را از صنعت هیدروکربن پنهان نکرده است و دولت‌های ایالتی در برخی بخش‌های ایالات متحده تلاش‌های خود را برای کاهش وابستگی مضاعف کرده‌اند. نفت و کاهش گاز و در این فرآیند، امنیت انرژی آنها را به خطر انداخته اند.

یکی از موارد معروف خط لوله افزایش عرضه شمال شرقی ویلیامز بود که اندرو کومو، فرماندار نیویورک آن را در سال 2020 به دلیل نگرانی در مورد تغییرات آب و هوایی مسدود کرد. در عین حال، شرکتی که در منطقه ای که خط لوله گاز از آن عبور می کند فعالیت می کند، به دلیل عدم تامین، اتصالات جدید را به حالت تعلیق درآورد.

این شرکت برق که سامانه ملی برق بود اعلام کرد که خط لوله جدید گاز برای تامین تامین بسیار مهم است. اما فرماندار نیویورک پاسخ داد که بنزین پیدا خواهد کرد یا گواهینامه خود را از دست خواهد داد.

اکنون که برخی شهرها و ایالت ها از ممنوعیت اجاق گاز صحبت می کنند و برخی دیگر در حال اجرای آن هستند، وضعیت اسفناک صنعت گاز مشکل سازتر شده است. و مشکلات بیشتری را برای اقتصاد آمریکا ایجاد کرده است.

نابرابری بین تقاضای گاز و زیرساخت های مورد نیاز برای انتقال گاز از تولیدکننده به مصرف کننده می تواند به مشکلی برای اقتصاد کشور تبدیل شود. آلمان یک نمونه معاصر و بسیار گویا از اهمیت تامین گاز کافی برای یک اقتصاد بزرگ با بخش صنعتی بزرگ است.

این موضوع ممکن است به یک مشکل بین المللی نیز تبدیل شود، زیرا در صورت ادامه کمبود خط لوله، ممکن است تمام ظرفیت مازاد صادرات LNG به دلیل عدم عرضه کافی گاز محقق نشود که فراتر از ایالات متحده به مشکل تبدیل خواهد شد.

بر اساس پیش بینی East Dolly Capital، صادرات LNG ایالات متحده تا سال 2030 دو برابر خواهد شد و به 26 میلیارد فوت مکعب در روز خواهد رسید. وود مکنزی پیش بینی می کند که صادرکنندگان LNG ایالات متحده تا سال 2030 به طور بالقوه سالانه بین 70 تا 190 میلیون تن ظرفیت جدید اضافه خواهند کرد. این مقدار زیادی LNG از طریق خط لوله است. باید از جایی بیاید. در غیاب چنین خطوط لوله، این ظرفیت صادرات اضافی ممکن است هرگز محقق نشود.

بر اساس گزارش قیمت نفت، آنچه که وضعیت آمریکا را ناامیدتر می کند این است که برخلاف اروپا، تولید گاز داخلی دارد، در حالی که اروپا ندارد و دائماً به تامین کنندگان خارجی وابسته است. ایالات متحده گاز و شرکت هایی را برای استخراج آن در اختیار دارد. تنها چیزی که نیاز دارید چند خط لوله دیگر است تا آن گاز را از چاه به مصرف کنندگانی برسانید که به آن نیاز دارند و همچنان به آن نیاز خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.