افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

تمرین یکشنبه ارتش سرخ با حضور دو مهمان از پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 131566
تمرین یکشنبه ارتش سرخ با حضور دو مهمان از پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. در تمرین امروز قرمز قرمزها دو میهمان از پرسپولیس حضور داشتند. قرمزهای ایران امروز در آستانه بازی دوستانه فردا در هوای پاییزی تهران تمرین سبکی داشتند. پیش از شروع تمرین یحیی گل محمدی دقایقی به نمایندگی از بازیکنان صحبت کرد […]

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. در تمرین امروز قرمز قرمزها دو میهمان از پرسپولیس حضور داشتند.

قرمزهای ایران امروز در آستانه بازی دوستانه فردا در هوای پاییزی تهران تمرین سبکی داشتند.

پیش از شروع تمرین یحیی گل محمدی دقایقی به نمایندگی از بازیکنان صحبت کرد و شرایط تمرین و برنامه های پیش رو برای آنها را تشریح کرد.

تمرین با راندو در قالب سه گروه آغاز شد. در قسمت های بعدی بررسی کارهای تاکتیکی و فوتبال مربیگری در دستور کار قرار گرفت. تمرین روز یکشنبه یک ساعت به طول انجامید.

ملی پوشان در تمرینات غایب هستند و وحید امیری به دلیل مصدومیت برنامه های خود را اجرا می کند. سایر بازیکنان نیز بدون مشکل در تمامی مراحل تمرین حضور فعال داشتند.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه امروز با حضور در محل تمرین سرخپوشان با اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد. بابک حاتمی بازیکن اوایل دهه 90 تیم پرسپولیس نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی با اعضای تیم صحبت کرد و برای آنها در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم نساجی مازندران می رود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)