افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

راه پیشرفت کار علمی بدیع مبتنی بر عزم و ایمان است. شکست رژیم صهیونیستی در غزه یک واقعیت است

  • کد خبر : 131545
راه پیشرفت کار علمی بدیع مبتنی بر عزم و ایمان است.  شکست رژیم صهیونیستی در غزه یک واقعیت است

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر. مقام معظم رهبری این نمایشگاه که شامل بخش هایی از موشک، پهپاد، پدافند و فضا بود، دستاوردهای جدید و به روز دانشمندان و متخصصان جوان را به نمایش می گذارد. نیروی هوافضای سپاه پاسداران با عنوان «از ایده تا محصول کاملا ایرانی» به نمایش گذاشته […]

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر. مقام معظم رهبری این نمایشگاه که شامل بخش هایی از موشک، پهپاد، پدافند و فضا بود، دستاوردهای جدید و به روز دانشمندان و متخصصان جوان را به نمایش می گذارد. نیروی هوافضای سپاه پاسداران با عنوان «از ایده تا محصول کاملا ایرانی» به نمایش گذاشته شد.

همزمان با حضور رهبر انقلاب اسلامی موشک کروز مافوق صوت «فتاح 2»، سامانه پدافند متحرک «مهران» و سامانه ارتقا یافته «9D» و همچنین پهپاد «شهید 147» در این نمایشگاه عرضه شد.

آخرین اقدامات و اخبار حوزه. موشک ماهواره ای و ارسال ماهواره به فضا از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود.

آیت الله خامنه ای پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوافضا عاشورایی، بازدید از این نمایشگاه را خوشایند و مطلوب ارزیابی کردند و مهمترین ویژگی آن را نیازهای صحیح برشمردند. ارزیابی و ارزیابی علمی و تحقیقات بر نیازها متمرکز است.

وی دستیابی به چنین دستاوردهای علمی را حاصل انگیزه ای مبتنی بر عزم و ایمان دانست و تاکید کرد: جوانان ما هرجا با عزم و ایمان وارد شدند، توانستند کارهای بزرگی انجام دهند و نشانه های عزم و ایمان به وضوح نمایان بود. در این نمایشگاه مشهود است.

رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از ویژگی های نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران را ابتکار و نوآوری برشمردند و خاطرنشان کردند: البته نباید به سطح موفقیت فعلی اکتفا کنیم، زیرا بخش های مختلف نظامی و غیرنظامی در دنیا در حال حاضر هستند. حرکت مداوم و در حال پیشرفت است و باید تلاش کنیم که عقب نمانیم

حضرت آیت الله خامنه ای حرکت و پیشرفت در گروه های نیروهای مسلح را سریع و مطلوب خواندند و با تأکید بر لزوم کند نشدن حرکت افزودند: در برخی نقاط کشور در وضعیت بسیار خوبی هستیم، اما در برخی دیگر وضعیت خود را داریم. خوب نیست و کاستی ها و عیوب وجود دارد، درست است که در این قسمت ها نیز با شناسایی صحیح نیازها باید به سمت رفع نیاز حرکت کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حوادث فلسطین و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفتند: قضایای غزه بسیاری از حقایق پنهان را برای مردم جهان آشکار کرد. که یکی از آنها حمایت رهبران کشورهای غربی از تبعیض نژادی است.”

صهیونیست ها هزاران کودک را بدون غم و اندوه کشته اند

بازدید یک ساعت و نیم فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رژیم صهیونیستی را مظهر تبعیض نژادی خواندند و گفتند: صهیونیست‌ها خود را نژاد برتر می‌دانند و بقیه انسان‌ها را نژادی پست می‌دانند و به همین دلیل هزاران کودک را بدون هیچ پشیمانی به قتل رسانده‌اند.

وی تاکید کرد: وقتی رئیس جمهور آمریکا، صدراعظم آلمان، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس با همه این اظهارات از چنین رژیم نژادپرستی حمایت می کنند و به آنها کمک می کنند، به این معنی است که این آقایان از تبعیض نژادی به عنوان منفورترین آنها حمایت می کنند. مشکلات در جهان

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم اروپا و آمریکا باید در این شرایط تکلیف خود را روشن کنند و نشان دهند که طرفدار تبعیض نژادی نیستند.

نکته دیگری که حضرت آیت الله خامنه ای درباره مشکلات غزه به آن اشاره کردند، شکست نظامی و عملیاتی رژیم صهیونیستی بود.

شکست رژیم صهیونیستی در غزه یک واقعیت است

وی گفت: رژیم صهیونیستی با وجود بمباران های گسترده در غزه تاکنون در حرکت خود شکست خورده است زیرا از ابتدا می گفتند هدف ما نابودی حماس و مقاومت و مجازات آنهاست اما پس از گذشت بیش از 40 روز و استفاده از همه آنها. قدرت نظامی. آنها هنوز نتوانسته اند این کار را انجام دهند.

رهبر انقلاب اسلامی بمباران وحشیانه بیمارستان ها، زنان و کودکان غزه را نشانه عصبیت شدید سران رژیم صهیونیستی از شکست آنها دانستند و افزودند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه یک واقعیت است و پیشروی و ورود در بیمارستان ها یا خانه های مردم پیروزی نیست، زیرا پیروزی به معنای شکست دادن طرف مقابل است، چیزی که رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته است به آن دست یابد و در آینده نیز نخواهد توانست به آن دست یابد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ابعاد این شکست فراتر از رژیم صهیونیستی است، گفتند: این شکست به معنای شکست آمریکا و کشورهای غربی نیز هست و اکنون همه دنیا با این واقعیت مواجه شده اند که رژیمی با امکانات نظامی دقیق و پیشرفته. و تجهیزات نتوانسته است از رقیب خود که هیچ یک از این امکانات را ندارد پیشی بگیرد.

وی درباره وظایف و عملکرد دولت های مسلمان نیز افزود: برخی از دولت های اسلامی در جلسات علنی ظاهرا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند و برخی دیگر تاکنون این کار را نکرده اند، اما این قابل قبول نیست. وظیفه اصلی آن قطع شریان و جریان حیاتی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از رسیدن دولت های اسلامی با انرژی و کالا به این رژیم است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: دولت‌های اسلامی باید حداقل برای مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ملت‌ها نباید با ادامه اجتماعات و تظاهرات خود اجازه دهند مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان تاکید کرد: ما به وعده الهی یقین داریم و به آینده امیدواریم و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.