افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

چگونه رژگونه مناسب برای پوست سفید انتخاب کنیم؟

  • کد خبر : 131491
چگونه رژگونه مناسب برای پوست سفید انتخاب کنیم؟

برای بسیاری از خانم ها، رنگ رژگونه مناسب می تواند چهره آنها را به شدت تغییر دهد. رژگونه مناسب آرایش شما را تازه و شاداب نگه می دارد. اما به خاطر داشته باشید که اگر رنگ رژگونه را اشتباه انتخاب کنید، ممکن است آرایش شما بد به نظر برسد. به طور کلی رژگونه برای پوست […]

برای بسیاری از خانم ها، رنگ رژگونه مناسب می تواند چهره آنها را به شدت تغییر دهد. رژگونه مناسب آرایش شما را تازه و شاداب نگه می دارد. اما به خاطر داشته باشید که اگر رنگ رژگونه را اشتباه انتخاب کنید، ممکن است آرایش شما بد به نظر برسد. به طور کلی رژگونه برای پوست های سفید و روشن شامل رنگ های قاصدکی، مرجانی، یاسی و بنفش، صورتی و هلویی است.

رژگونه های پررنگ برای این رنگ پوست مناسب نیستند و آرایش را غلیظ نشان می دهند. در زیر بهترین رژگونه برای پوست های سفید و روشن را ارائه و بررسی می کنیم و در نهایت نحوه انتخاب رژگونه برای این رنگ پوست با توجه به فرم صورت را توضیح می دهیم. مجله لوازم آرایشی و زیبایی. داروساز باشید

رژگونه برای پوست های سفید و روشن.

رژگونه پوست سفید و روشن
رژگونه پوست سفید و روشن

به طور کلی، اگر پوست روشن دارید، از رنگ ها بیش از حد روشن پوشیدن. رنگ های صورتی ملایم، هلویی و مرجانی ملایم بهترین و مناسب ترین رنگ رژگونه برای این رنگ پوست هستند. بد نیست بدانید که رژگونه های کرمی به خوبی با پوست سازگار شده و آن را طبیعی تر نشان می دهند. نکات انتخاب رژگونه برای پوست های سفید و روشن رنگ رژ لب برای پوست روشن. این را در نظر داشته باشید تا چهره ای متناسب و هماهنگ داشته باشید.

اگر پوست شما بسیار سفید است، از رنگ هایی با رنگ صورتی استفاده کنید و به هیچ عنوان رنگ های طیف تیره را انتخاب نکنید. زیرا این رنگ ها باعث تضاد و ناهماهنگی پوست شما می شوند. اگر پوست بسیار روشن با ته رنگ قرمز سرد دارید، از رنگی برای رژگونه خود استفاده کنید که صورتی با ته رنگ سرد است. در این رنگ پوست، هر رنگ رژگونه ای که ته رنگ کرمی داشته باشد، صورت شما را قرمز و برافروخته نشان می دهد. به همین دلیل بهتر است تا حد امکان از رنگ های ملایم استفاده کنید. قبل از انتخاب و خرید رژگونه برای پوست خود بهتر است با پیج مشورت کنید. رنگ مو مناسب پوست شما.، مراجعه کنید تا چهره ای جذاب و درخشان داشته باشید. البته تا حد امکان بهتر است. رنگ مو را با توجه به رنگ چشم انتخاب کنید. انجام شود.

انواع رنگ رژگونه مناسب برای پوست های سفید و روشن.

در زیر به معرفی و بررسی عمیق انواع رنگ رژگونه مناسب برای پوست های سفید و روشن می پردازیم.

رژ گونه رنگ صورتی

وجود این رژگونه در کیف آرایش افراد با پوست روشن ضروری است. صورتی پاستلی بهترین و ایده آل ترین رنگ رژگونه برای افرادی با رنگ پوست روشن است و می تواند طراوت و شادابی صورت شما را دو چندان کند.

اگر پوست سفید و بسیار روشنی دارید، به خاطر داشته باشید که تا حد امکان از خرید رژگونه هایی با رنگ های قهوه ای خودداری کنید.

رژ گونه هلو

این رنگ رژگونه برای افراد سفید پوست با ته رنگ زرد مناسب است. به عبارت دقیق تر، افرادی که دارای پوست سفید هستند، اما رنگ پوست آنها خیلی روشن نیست.

رژ گونه و غیره و رنگ بنفش

این رنگ رژگونه بهترین و مناسب ترین رنگ برای پوست های روشن است. به طور کلی، یک لایه کم رنگ رژگونه یاسی و بنفش می تواند شما را بسیار زیباتر و جذاب تر کند.

رژ گونه مرجان

از دیگر رنگ های رژگونه مناسب برای پوست های سفید و روشن می توان به رژگونه مرجانی اشاره کرد. این رنگ زیبایی فوق العاده ای به چهره شما می دهد.

جالب است بدانید که اگر لباس سفید، راه راه یا حتی گلدار به تن دارید، با کمک رژگونه های مرجانی می توانید درخشندگی صورت خود را حفظ کنید، بدون اینکه لباستان خراب شود.

رژگونه پودری قاصدک

ابتدا به روش پودری توجه کنیدآنها با هر رنگی ترکیب می شوند. زیرا این رنگ ها فقط اضافات ملایم و خنثی هستند که به چهره شما می افزایند.

انواع رنگ رژگونه مناسب پوست سفید.انواع رنگ رژگونه مناسب پوست سفید.
انواع رنگ رژگونه مناسب پوست سفید.

نکات مهم در استفاده از رژگونه

هنگام استفاده از رژگونه، خوب است نکاتی را در نظر داشته باشید. به طور کلی مهمترین و اصلی ترین نکات عبارتند از:

  • برس شما تاثیر زیادی روی آرایش شما دارد. امروزه انواع مختلفی از برس رژگونه در بازار وجود دارد که انتخاب نوع آن بستگی به هدف شما دارد. استفاده از یک برس دقیق به شما کمک می کند تا پوشش قوی تر و قوی تری ایجاد کنید. از طرف دیگر، برس زاویه دار، پوششی نرم و ظریف بر روی گونه های شما ایجاد می کند. برس فن نیز پودری بسیار سبک ایجاد می کند و پوشش نرمی ایجاد می کند.
  • برای استفاده از رژگونه، سر برس را از میان پودر عبور دهید و سپس اضافی را تکان دهید. البته پیشنهاد می کنیم کار خود را با مقدار کمی رژگونه شروع کنید و در صورت لزوم آن را پررنگ تر کنید.
  • به طور کلی سه مدل مختلف رژگونه برای انواع پوست وجود دارد. اگر پوست چرب دارید از نوع پودر آن استفاده کنید. زیرا پودر روغن را جذب می کند و رطوبت بیشتری به صورت شما نمی افزاید. اما اگر پوست خشکی دارید از کرم های رژگونه استفاده کنید. زیرا این کرم مقداری رطوبت به صورت شما می دهد و از خشک شدن بیشتر پوست جلوگیری می کند. در نهایت استفاده از رژگونه ژل برای انواع پوست مجاز است.
  • رژگونه خود را با هم مخلوط کرده و مخلوط کنید. امروزه، افراد تمایل دارند که رژگونه با رنگ پوستشان ترکیب شده و گونه هایشان به طور طبیعی و با خطوط محو رنگ شود. به همین دلیل بهتر است بعد از استفاده از رژگونه از برس آرایشی دیگری برای پاک کردن آن استفاده کنید.
  • و…

انتخاب بهترین رژگونه برای پوست های سفید و روشن با توجه به فرم صورت

هنگام استفاده از رژگونه برای پوست های سفید و روشن و هر رنگ پوستی باید فرم صورت را در نظر گرفت. به عنوان مثال، هنگام استفاده از رژگونه برای صورت لاغر و بلند، رژگونه باید ارتفاع صورت را کاهش دهد و آن را بیضی شکل کند.

در صورت های بلند، یعنی صورت هایی که پیشانی، بینی و چانه بلند دارند، رژگونه روی گونه و کمی بالاتر زده شود. محو شدن رژگونه در این صورت ها نباید زیاد باشد و باید به آرامی به سمت گوش گسترش یابد. ایده آل ترین شکل صورت بیضی است. در این صورت ها ارتفاع پیشانی، بینی و چانه یکسان است و باید رژگونه را دقیقا روی سیب گلو بزنید.

اگر فرم صورت شما الماسی است، رژگونه را به شکل مثلث بزنید و همیشه قسمت بیرونی و استخوان گونه را با رژگونه تیره برجسته کنید. در نهایت، اگر فرم صورت شما مربع است، رژگونه بزنید تا تا خط فک شما ادامه پیدا کند و به سمت بیرون محو شود.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.