افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

وطن خواه: یحیی را نمی خواهند دنبال بهانه هستند/ متأسفانه دیدیم کریم باقری را به چه راحتی دستگیر کردند/ مدیریت پرسپولیس و سایپا متفاوت است/ گرشاسبی بهترین گزینه است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 131434
وطن خواه: یحیی را نمی خواهند دنبال بهانه هستند/ متأسفانه دیدیم کریم باقری را به چه راحتی دستگیر کردند/ مدیریت پرسپولیس و سایپا متفاوت است/ گرشاسبی بهترین گزینه است – پرسپولیس نیوز

مدافع سابق پرسپولیس گفت: فکر می کنم آنها به دنبال بهانه ای برای جدایی از یحیی هستند همانطور که قبلا خیلی از مردان مهم پرسپولیس را خیلی راحت ترک کردند. انتقاد شدید رضا وطن خواه مدافع سابق پرسپولیس از شرایط انتخابی برای مدیریت جدید پرسپولیس و معیارهایی که برای سنجش مدیریت پرسپولیس وجود دارد که […]

مدافع سابق پرسپولیس گفت: فکر می کنم آنها به دنبال بهانه ای برای جدایی از یحیی هستند همانطور که قبلا خیلی از مردان مهم پرسپولیس را خیلی راحت ترک کردند.

انتقاد شدید رضا وطن خواه مدافع سابق پرسپولیس از شرایط انتخابی برای مدیریت جدید پرسپولیس و معیارهایی که برای سنجش مدیریت پرسپولیس وجود دارد که اکنون در چند سالی که در تیم قدیم تهران کار کرده است، مدیر فنی شاهین است. منشا خدمات بسیاری در این تیم بوده است.

بعد از اختلافات مدیریت جدید با مربی و بازیکنان تیم، شایعه مربی جدید در پرسپولیس پیچیده است؟
من نمیدانم شایعه مدیرعامل مجتمع کیست!

نام هایی مانند گرشاسبی، طاهری و شهریاری برای مدیریت پرسپولیس مطرح شده است.
شایعاتی که پایه و اساس چندانی ندارد اما برای من جای سوال است که آیا باشگاه پرسپولیس در تاریخ خود بازیکن تحصیلکرده ای ندارد که الان توسط افراد خارج از تیم پرسپولیس مطرح می شود که برای من قابل قبول نیست؟ البته موضوع دیگری هم وجود دارد زیرا وزارت ورزش همیشه تصمیم دارد باشگاه را مدیریت کند و حرف های دیگر از این نظر چندان تاثیرگذار نیست. نمونه اش مربی قبلی بود که برای پرسپولیس انتخاب شده بود. نمی دانم مدیر راس بر چه اساسی انتخاب شد، فردی که سابقه ورزشی ندارد و نمی دانم از محیط پرید تا سرپرست مدیریت پرسپولیس شود یا نه. . سرمربی فعلی در سایپا مدیریت کرد و بعد به پرسپولیس آمد، اما همه می دانند که مدیریت پرسپولیس واقعاً با سایپا متفاوت است و تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.

درباره اختلافات یحیی با سرمربی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
فکر می کنم آنها به دنبال بهانه ای برای حذف یحیی هستند همانطور که خیلی از بزرگان پرسپولیس را به راحتی کنار گذاشتند که آخرین آنها کریم باقری بود. بازیکنی مثل او دیگر هرگز فوتبال ایران را نمی شناسد اما متاسفانه دیدیم این مربی بزرگ که در سال های اخیر حتما تاثیر زیادی در موفقیت پرسپولیس داشته است چقدر راحت تحقیر شد. حاشیه هایی که برای پرسپولیس درست کردند بقیه مدعیان مثل استقلال و سپاهان را خوشحال می کند و تا اینجا و شاید در چند بازی اخیر پرسپولیس کمی روی نتایج تاثیر گذاشته است.

با مشکلات و حواشی که پرسپولیس داشته، فکر می کنی پرسپولیس بتواند از سد النصر عربستان بگذرد؟
متأسفانه در این مدت پرسپولیس اسیر نیمکت نشینی شده و با مشکلاتی که برای این تیم ایجاد کرده اند، پرسپولیس را عصبی کرده و تیم را از نظر روحی و روانی به چالش کشیده اند، به همین دلیل شاید معجزه ای لازم باشد. مقابل نصر نتیجه بگیریم، اما هر چه که باشد، مطمئنم کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام خواهند داد.

به نظر شما بهترین فرد برای مدیریت پرسپولیس چه کسی است؟
فکر می کنم در بین افرادی که نام بردید، گرشاسبی انتخاب بدی نیست، اما عجیب است که اکثر افرادی که نامشان برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح می شود، امتحان خود را پس داده اند، پس چرا دوباره نام آنها برای مدیریت مطرح می شود. پرسپولیس، و در این مورد، قطعاً آزمایش نامزد اشتباه است.

شما مدتی است که در شاهین امور فنی را هدایت می کنید. چه برنامه ای برای این تیم ریشه دار دارید؟
خدا را شکر توانستیم مجوز حضور تیم شاهین در لیگ دسته سوم را بگیریم و تاکنون سه بازی انجام داده ایم که حاصل آن دو برد و یک باخت بوده است. هدف ما قطعا صعود به مرحله بالاتر و در نهایت بازی در سطح اول فوتبال ایران است. خوشبختانه با مدیریت خوب باشگاه و حضور افرادی مانند قاسمی، طاووسی و … مطمئناً به تیمی در خور باشگاه و نتایجی در خور نام شاهین دست خواهیم یافت، هرچند علاوه بر بازی در رده های بزرگسالان ما در شاهین تیم های پایه خوبی داریم، مثلاً تیم جوانان ما قبلاً. با پایان یافتن مسابقات این رده در استان تهران، مسابقات قهرمانی قطعی شده و جوایز این عزیزان امروز اهدا خواهد شد، ضمن اینکه تیم امید شاهین نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا تیم های پایه کشورمان به طور کامل در فعالیت های خود شرکت کنند. حمایت بسیار خوبی از فوتبال می کند. ما تهران و شاهین را باور داریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)