افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

پرواز چارتری شیراز به استانبول

  • کد خبر : 131403
پرواز چارتری شیراز به استانبول

شیراز و استانبول هر دو از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی هستند. خوشبختانه پروازهای مستقیم و چارتری متنوعی بین این دو شهر وجود دارد که سفر به این مقصد جذاب را برای ایرانیان راحت و به صرفه می‌کند. استانبول تنها شهری است که در دو قاره واقع شده است و نیمی از آن در آسیا […]

شیراز و استانبول هر دو از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی هستند. خوشبختانه پروازهای مستقیم و چارتری متنوعی بین این دو شهر وجود دارد که سفر به این مقصد جذاب را برای ایرانیان راحت و به صرفه می‌کند. استانبول تنها شهری است که در دو قاره واقع شده است و نیمی از آن در آسیا و نیم دیگر در اروپا قرار دارد. استانبول با سواحل زیبا، مراکز خرید شلوغ و تفریحات متنوع می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند و برای همین هر سال پذیرای میلیون‌ها مسافر است. با تهیه بلیط شیراز استانبول می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید.

چرا پرواز چارتری شیراز به استانبول ارزان‌تر است

پرواز چارتری یکی از روش‌های محبوب برای سفر محسوب می‌شود چون می‌تواند هزینه‌های سفر را کاهش دهد. در پرواز چارتری، شرکت‌های چارترکننده بلیط‌های هواپیما را به صورت عمده خریداری می‌کنند، در نتیجه می‌توانند آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری به دست شما برسانند. معمولا هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر شوید، قیمت بلیط چارتر کاهش می‌یابد. به همین دلیل، بلیط چارتر لحظه آخری معمولا ارزان‌ترین بلیط‌ها هستند. اما باید توجه داشت که این موضوع همیشه هم صدق نمی‌کند و در زمان تعطیلات و روزهای پیک سفر، به دلیل افزایش تقاضا، قیمت این بلیط‌ها ممکن است افزایش یابد، اما به‌طور کلی اگر به‌دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستید، خرید بلیط شیراز استانبول می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بهترین فصل خرید بلیط شیراز استانبول

شهر زیبای استانبول هر سال میلیون‌ها مسافر را به خود جذب می‌کند و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بین ایرانیان نیز هست. اما انتخاب بهترین زمان برای سفر به استانبول به بودجه و قصد شما از سفر بستگی دارد. اگر هدف شما از سفر به استانبول دیدن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر است، توصیه می‌شود فصل‌هایی مثل بهار یا پاییز را انتخاب کنید، چون در این فصل‌ها می‌توانید از هوای غیر شرجی و خلوت‌بودن جاذبه‌های استانبول لذت ببرید. اگر می‌خواهید ارزان‌ترین سفر ممکن به استانبول را داشته باشید، بهترین زمان زمستان است و قیمت‌ها در این فصل در کمترین میزان ممکن خواهند بود. اگر طرفدار خریدکردن یا آفتاب‌گرفتن در ساحل هستید نیز باید تابستان‌های شلوغ و جذاب استانبول را تجربه کنید.

فاصله شیراز تا استانبول چقدر است

فاصله هوایی شیراز تا استانبول حدود 2514 کیلومتر است و این فاصله با هواپیما به‌طور میانگین در حدود ۴ ساعت و نیم طی می‌شود. البته شرایط آب و هوایی و انتخاب مسیر هوایی توسط خلبان روی زمان دقیق پرواز تاثیر دارند، اما در هر حال کوتاه‌بودن مدت پرواز شیراز استانبول، یکی از عواملی است که این مقصد را بین ایرانیان پرطرفدار کرده است.

میزان بار مجاز در پرواز شیراز استانبول چقدر است

مسافران موقع پرواز از شیراز به استانبول و بلعکس باید به میزان مجاز باری که می‌توانند در هواپیما همراه داشته باشند، توجه کنند. این میزان به عواملی مثل شرکت هواپیمایی و کلاس نرخی بلیط شما بستگی دارد. اما به‌طور کلی می‌توان گفت میزان بار مجاز در پرواز شیراز استانبول معمولا بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است. موقع خرید بلیط شیراز استانبول می‌توانید جزئیات مربوط به این موضوع را به‌طور کامل در بخش توضیحات بلیط مشاهده کنید.

کدام خطوط هوایی بین شیراز و استانبول پرواز دارند

پروازهای متنوعی بین شیراز و استانبول وجود دارند و پاسخ این موضوع می‌تواند در زمان‌های مختلف متفاوت باشد، اما در حال حاضر باید گفت ترکیش ایرلاینز یکی از بهترین پروازهایی است که شما را به‌طور مستقیم از شیراز به استانبول می‌رساند. پرواز ماهان ایر، ایرعربیا و قطر ایرویز نیز از نظر قیمت مناسب‌تر هستند. شما می‌توانید قیمت و بقیه جزئیات این پروازها را با هم مقایسه کنید تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

استانبول چند فرودگاه دارد

استانبول پایتخت ترکیه سه فرودگاه دارد که از بین آن‌ها دو فرودگاه در حال حاضر فعال هستند. فرودگاه بین‌الملی استانبول با کد IST بزرگ‌ترین فرودگاه استانبول و یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های جهان است که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. این فرودگاه یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های انتظار را در جهان دارد و عظمت آن برای مسافرانی که به آن‌جا پرواز می‌کنند نفس‌گیر است. این فرودگاه در بخش غربی استانبول واقع شده و تاکنون جوایز زیادی را برای طراحی خود دریافت کرده است. استانبول یک فرودگاه هم به نام صبیحا گوکچن با کد SAW در بخش آسیایی دارد. این فرودگاه هر چند کوچک‌تر و قدیمی‌تر است و جذابیت‌های فرودگاه جدید استانبول را ندارد، اما در عوض خلوت‌تر است و پرواز‌های آن هم معمولا ارزان‌تر هستند. قبلا یک فرودگاه‌ هم به نام آتاتورک در استانبول وجود داشت که در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

پروازی راحت به استانبول با فلای تودی

استانبول محل تلاقی شرق و غرب است و لیست جذابیت‌های آن پایان ندارد. با سفر به این شهر پرشور می‌توانید انواع تفریحات را تجربه کنید، خرید کرده یا به ساحل بروید و به استراحت بپردازید. فلای‌ تودی این امکان را برای شما فراهم کرده که ضمن مقایسه قیمت‌ها، بهترین بلیط شیراز استانبول را انتخاب کنید و یک سفر اقتصادی به این شهر زیبا داشته باشید. همچنین برای انتخاب بهترین محل اقامت متناسب با بودجه خودتان می‌توانید از خدمات رزرو هتل های استانبول در فلای تودی استفاده کنید. اقامت خوبی را برای شما در استانبول آرزو می‌کنیم، سفر بخیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.