افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » دو روز سرنوشت ساز در انتظار دانشجویان نکونام است

  • کد خبر : 131397
اسمارتک نیوز » دو روز سرنوشت ساز در انتظار دانشجویان نکونام است

به گزارش اسمارتک نیوز، روز 13 آبان، باشگاه پرسپولیس با ارائه مستنداتی مبنی بر تخلفات باشگاه استقلال در نقل و انتقالات به سازمان لیگ، رسما از رقیب سابق خود شکایت کرد. بر خلاف باشگاه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، احکام خیلی زود منتشر شد و به ترتیب 4 امتیاز و یک امتیاز از این دو […]

به گزارش اسمارتک نیوز، روز 13 آبان، باشگاه پرسپولیس با ارائه مستنداتی مبنی بر تخلفات باشگاه استقلال در نقل و انتقالات به سازمان لیگ، رسما از رقیب سابق خود شکایت کرد. بر خلاف باشگاه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، احکام خیلی زود منتشر شد و به ترتیب 4 امتیاز و یک امتیاز از این دو تیم کسر شد اما در مورد استقلال بعد از گذشت بیش از 20 روز. ، هنوز در مورد این پرونده رای داده نشده است.

بنابراین گزارش، یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال درباره این پرونده به خبرنگار ایرنا گفت: مراحل اداری نهایی شده و شکایت از باشگاه استقلال و دفاعیات این باشگاه در دست بررسی و پس از جمع بندی نهایی کمیته انضباطی است. این تصمیم به دبیر فدراسیون ابلاغ و سپس به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص تاخیر در اعلام حکم در این مورد گفت: قصور و تاخیری در کار نیست. ابهاماتی وجود داشت که باید برطرف شود و به همین دلیل کمیته انضباطی از باشگاه استقلال توضیحاتی را خواستار شد. از طرفی برای روشن شدن ابعاد پرونده حاضر باید استعلام و تشریفات آن در مرجع ذیل بررسی شود. بنابراین این موضوع مدتی طول خواهد کشید.

این مدیر درباره زمان صدور حکم این پرونده گفت: دفاعیات باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارائه شد و پرونده در دست بررسی است. به احتمال زیاد ظرف دو روز آینده حکم این پرونده صادر و این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استقلال امتیاز کسر می شود یا خیر، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و کمیته انضباطی در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.