افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

لباس مناسب برای نامزدی مذهبی / جلسه اول

  • کد خبر : 131388
لباس مناسب برای نامزدی مذهبی / جلسه اول

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها هر موقعیتی که در آن قرار می گیریم نیاز به استایل و لباس خاصی دارد، مثلاً در عروسی که شرکت کرده اید نمی توانید لباس سفید بپوشید زیرا امشب برای عروس است و تنها کسی که می درخشد باید عروس با لباس سفیدش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها هر موقعیتی که در آن قرار می گیریم نیاز به استایل و لباس خاصی دارد، مثلاً در عروسی که شرکت کرده اید نمی توانید لباس سفید بپوشید زیرا امشب برای عروس است و تنها کسی که می درخشد باید عروس با لباس سفیدش باشد. ، اینطور نیست که لباس سفید شما به چشم بیاید و اگر این اتفاق بیفتد ممکن است خیلی ها فکر کنند شما یک فرد حسود هستید! بنابراین تحلیل موقعیت و لباس پوشیدن بر اساس آن یکی از مهم ترین نکات در زندگی روزمره هر فرد محسوب می شود، اما در این بین یک سری موقعیت ها وجود دارد که بسیار خاص هستند و به همین دلیل برای درخشش در آن ها نیاز به استایلی فوق العاده خاص داریم. درست مانند ازدواج، بسیاری از افراد به دنبال لباس مناسب برای ازدواج مذهبی هستند.

آیا می دانید بسیاری از افراد در ازدواج های رسمی در ایران، اگر قبلاً در بین مردم زیر نظر خانواده ها آشنایی وجود داشته باشد، نذر محرمیت می خوانند و در این بین حلقه ای به عروس خانم هدیه می دهند؟ و او متعهد است، به همین دلیل پوشیدن لباس مناسب مهم است. یه خواستگاری مذهبی داشته باش دوست دختر چون بالاخره ازش عکس میگیری و قراره این عکسا یه عمر خاطره باشه و اگه از لباسی که پوشیده خوشش نیاد و پیداش نکنه جالب است که او احتمالا با دیدن این عکس ها حال خوبی نخواهد داشت، بنابراین در زیر می خواهیم ویژگی های لباس مناسب برای نامزدی مذهبی را به شما معرفی کنیم.

برای خواستگاری مذهبی دنبال چه اقلامی باشیم؟

شما به عنوان یک زن مسلمان باید در جلسه خواستگاری لباس های متواضعانه بپوشید و هرگز از لباس هایی که این معیار را ندارد استفاده کنید.

بهترین لباس ها و اجناس برای پوشیدن در خواستگاری شامل کت و شلوارهای قد بلند، کت و دامن، پیراهن های یک تکه و سارافون های کاغذی است.

اگر اهل چادر هستید، می توانید یکی را انتخاب کنید و از چادرهای معمولی که استفاده می کنید صرف نظر کنید و مطمئن شوید که چادر شما شیک است و از لباس های ذکر شده در زیر استفاده می کند.

لباس مناسب برای نامزدی مذهبی.

مطمئن شوید که جوراب بپوشید زیرا بدون جوراب بودن برایتان جالب نیست و مطمئن شوید که به بقیه اعضای خانواده بگویید جوراب بپوشند.

اگر چادری هستید در شب خواستگاری خود را با چادر و در شب خواستگاری اگر چادری هستید در شب خواستگاری با عبای بلند و ملایم خود را معرفی کنید و به چیزی که هستید تظاهر نکنید. نه، تا زمانی که مورد پسند مردم قرار نگیرید.خانواده داماد فکر نکن تو دوران خواستگاری یه جوری بودی و بعدش یه جوری!

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در فرهنگ ما رنگ مشکی به فال نیک گرفته نمی شود پس بهتر است در مراسم عروسی لباس های تیره و مشکی نپوشید زیرا ناخودآگاه حس بدی به شریک زندگی خود می دهید.

لباس های شما در نهایت باید رسمی باشند و هرگز نباید سبک های اسپرت و راحت را انتخاب کنید.

لباس مناسب برای نامزدی مذهبی.

ویژگی های چادر مناسب خواستگاری.

در شب خواستگاری از حمل چادرهای سنگین خودداری کنید زیرا ممکن است دست و پا گیر باشند پس بهتر است چادری که انتخاب می کنید از مواد نرم باشد.

بهتر است از چادرهایی با رنگ های متناسب با لباسی که زیر چادر می پوشید استفاده کنید و از چادرهای تیره و مشکی استفاده نکنید.

بهتر است به همان اندازه که از چادرهای لغزنده پرهیز می کنید، از چادرهای سنگین پرهیز کنید، زیرا ممکن است هنگام حرکت یا حمل چای زیر کیف شما گیر کنند و از طرفی در مراسم گرفتن دستانتان جالب نیست. چادرت داره لیز میخوره

لباس مناسب برای نامزدی مذهبی.

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با رنگ صحیح چادر وجود دارد، توجه به این است که آیا رنگ آن با رنگ پوست شما همخوانی دارد یا خیر.

اگر کمی چاق هستید از انتخاب چادرهایی که پرینت شلوغ زیادی دارند خودداری کنید زیرا شما را چاق تر نشان می دهند پس بهتر است چادرهای ساده تری انتخاب و استفاده کنید.

اگر لاغر هستید، بهتر است چادرهایی را انتخاب کنید که طرح های گلدوزی شده دارند.

نکته دیگری که در انتخاب چادر مناسب باید به آن توجه کنید این است که ارتفاع چادر شما باید متناسب با قد شما باشد و اگر کوتاهتر یا بلندتر از قد شما باشد مطمئنا جالب نخواهد بود.

لباس مناسب برای نامزدی مذهبی.

نکات دیگر در رابطه با دوستیابی مذهبی

چه شنل بپوشید و چه مانتو، بهتر است به جای شال از روسری با رنگ ها و طرح های زیبا و زنانه استفاده کنید، زیرا روسری از شال رسمی تر است. سعی کنید در خانه دمپایی یا صندل بپوشید و با پای برهنه راه نروید.در مورد آرایش مناسب برای خواستگاری باید بگوییم که سعی کنید از رنگ های بسیار ملایم استفاده کنید یعنی فقط داشتن کرم کافی است. همرنگ پوست شما، بدون خط چشم و فقط ریمل. به مژه هایتان ریمل بزنید و یک رژ لب بسیار ظریف بزنید چون قرار نیست در این مراسم شخص دیگری شوید و باید شبیه خودتان باشید.

لباس مناسب برای نامزدی مذهبی.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.