افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

آغاز راه دشوار قلعه نویی در تیم ملی/ رقبا کمی قوی تر می شوند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 131346
آغاز راه دشوار قلعه نویی در تیم ملی/ رقبا کمی قوی تر می شوند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه برای بازی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ راهی ازبکستان شد. قلعه نویی که از ابتدای سال جاری روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است در 9 بازی مقابل تیم های بلغارستان، کنیا، آنگولا، اردن، افغانستان، قطر، ازبکستان، قرقیزستان و هنگ کنگ پیروز […]

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه برای بازی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ راهی ازبکستان شد.

قلعه نویی که از ابتدای سال جاری روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است در 9 بازی مقابل تیم های بلغارستان، کنیا، آنگولا، اردن، افغانستان، قطر، ازبکستان، قرقیزستان و هنگ کنگ پیروز شده است. فقط مقابل روسیه مساوی کرده است.

سرمربی تیم ملی ایران تیمش را برای دهمین پیروزی متوالی در تاشکند آماده می کند، هرچند به خوبی می داند سخت ترین حریفی که امسال شکست داده، ازبکستان است که در فینال مسابقات CAFAF با نتیجه یک بر یک قهرمان شد. -0.

نگاهی به جایگاه حریفان ایران در رده بندی فیفا نشان می دهد که هیچ کدام در سطح تیم های درجه یک و حتی دو آسیا نیستند و نمی توان آنها را تیم هایی برای سنجش کیفیت تیم ملی دانست و به آنها امتیاز داد. به رکورد قلعه نویی رسید.

بدون شک او با توجه به تجربه ای که به عنوان مربی و بازیکن تیم ملی ایران دارد بهتر از هرکسی می داند که برای رویای رسیدن به جام ملت های آسیا باید آمار فعلی را کنار بگذارد و حضور تیم های قدرتمندی مانند عربستان را بپذیرد. عربستان، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا.

اگرچه تیم ملی مقابل حریفانی چون قطر، هنگ کنگ، چین، افغانستان و … گل های زیادی به دست آورده است، اما شاید بازی رسمی مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، مهم ترین بازی برای تیم آموزش دیده ایران باشد. از طریق قلعه نوی در مسیر فعلی.

نتایج تیم ایران از زمان حضور قلعه نویی در سال جاری به شرح زیر است:

* ایران یک – روسیه یک
*ایران 2 – کنیا 1
* بلغارستان صفر – ایران یک
* ایران 4 – آنگولا صفر
* ایران 5 – قرقیزستان 1
* ایران 6 – افغانستان 1
* ایران یک – ازبکستان صفر
* اردن 1 – ایران 3
* قطر صفر – ایران 4
* ایران 4 – هنگ کنگ صفر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.