افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

امروزه دختران مدرن و ساده شده اند. نام استایل او شیک است که در اینجا به شما نشان دادم.

  • کد خبر : 131332
امروزه دختران مدرن و ساده شده اند.  نام استایل او شیک است که در اینجا به شما نشان دادم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: استایل فرد علاوه بر نشان دادن ظاهر فرد و جلب رضایت دیگران یا کسب انرژی منفی، می تواند شخصیت فرد را نیز نشان دهد و بیوگرافی کوچکی از روحیه فرد است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که در جلسات و قرارهای مختلف یا مراسم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: استایل فرد علاوه بر نشان دادن ظاهر فرد و جلب رضایت دیگران یا کسب انرژی منفی، می تواند شخصیت فرد را نیز نشان دهد و بیوگرافی کوچکی از روحیه فرد است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که در جلسات و قرارهای مختلف یا مراسم رسمی و غیررسمی مشکل دارید و به دنبال استایل مینیمالیست هستید، ما به شما یک استایل شیک پیشنهاد می کنیم. چرا برخی از افراد به اکسسوری های مینیمال اما شیک علاقه دارند؟ زیبا، زیرا آنها می خواهند از آنها در رویدادهای رسمی و غیر رسمی استفاده کنید، در این شرایط ظرافت شما به کمک شما می آید و شما را به یک افسونگر کامل تبدیل می کند. چگونه بگوییم پس با ما همراه باشید.

بیایید استایل شیک شما را بشناسیم

ظرافت در لغت به معنای زیبا و شیک و خوش سلیقه است که در سبک یکی از انواع سبک حروفچینی نیز نامیده می شود. در عین حال این سبک ساده و زیبا است، ظرافت و کلاسیک را نیز در خود دارد، اما گاهی ظرافت از مرز سبک فراتر می رود و می تواند در سبک زندگی و شخصیت نیز یک سبک باشد.

استایل شیک ویژگی هایی دارد که باعث می شود هیچ گاه از مد نمی افتد و بر خلاف برخی استایل ها جلوه ای از ترندهای روز یا تنوع رنگ و طرح پارچه را به نمایش نمی گذارد!

ویژگی های کلی استایل شیک چیست؟

به طور کلی استایل شیک، سبکی است بین پیروی از سنتی و تجمل گرایی که به طور خلاصه به لباسی که می پوشید ختم نمی شود و به نحوه پوشیدن لباس و اکسسوری نیز مربوط می شود. ویژگی های اصلی سبک شیک به شرح زیر است:

– رنگ های ملایم مانند رنگ های خنثی و کلاسیک در محیط های شیک استفاده می شود.

– ظرافت الگوها و طرح های مینیمالیستی را دوست دارد.

– پارچه های پشمی، کتان.

– از سیلوئت های کلاسیک الهام گرفته شده است.

– اندازه ها در Elegant نه خیلی بزرگ هستند و نه خیلی کوچک، مناسب هستند

– از حداقل تزیینات و حداقل لوازم جانبی استفاده شده است.

– آرایش ساده و موهای مورد علاقه او هستند.

اما بیایید کمی بیشتر با استایل شیک آشنا شویم.

سبک شیک ایرانی

تا اینجا با استایل شیک آشنا شده ایم. اما آنچه بسیار مهم است این است که بدانید چگونه از ظرافت در استایل خود استفاده کنید.

1- سایز مناسب خود را انتخاب کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، اندازه این استایل باید متناسب با اندام شما باشد. چه کوچکتر باشد، چه چند سایز بزرگتر یا بزرگتر، در کت شیک شما جا نمی شود!

۲- فرم بدن خود را بشناسید

برای داشتن استایلی زیبا و شیک باید فرم بدن خود را بشناسید. دانستن سیلوئت‌های بدن، انتخاب لباس‌هایتان را آسان‌تر می‌کند، زیرا این لباس‌ها کمک بزرگی هستند.

سبک شیک ایرانی

سبک شیک ایرانی

3- ظرافت به تک رنگ وسواس دارد، از آن غافل نشوید

خب، خیلی ها هستند که عاشق سادگی هستند. هرجا از سبک های مینیمال و کلاسیک صحبت می کنیم، نام جذاب مونوکروم می درخشد! در اینجا می توانید از رنگ های کلاسیک بریا برای ایجاد یک استایل تک رنگ استفاده کنید و از طرفی از اکسسوری هایی که رنگ های دیگری دارند استفاده کنید تا از یکنواختی استایل دور شوید. به این ترتیب ظاهر شما شیطنت و پویایی بیشتری دارد. در این سبک می توانید از وسایل کوچک چاپی مانند شال گردن مربع، کمربند و … استفاده کنید. خوب، این همه به سلیقه و میل شما بستگی دارد.

سبک شیک ایرانی

4- آرایش شما با سبک شیک

در ابتدای متن به آن اشاره کردیم و گفتیم که ظرافت تنها به لباس شما مربوط نمی شود و می توانید با هماهنگی آرایش و اکسسوری ها جذابیت خاصی در ظاهر خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، استفاده از رنگ های گرم و رنگ های خنثی. اکسسوری هایی که رنگ قهوه ای و شاید سیاه و سفید دارند که به ایجاد یک استایل منحصر به فرد و ظریف کمک می کند.

5- سیاه و سفید، انواع پارچه و چاپ

همه ما در کمد خود سیاه و سفید داریم، حالا می خواهد لباس یا اکسسوری باشد. فراموش نکنید که این دو رنگ همیشه مد هستند و به راحتی با انواع سبک ها ترکیب می شوند. الگانت به سیاه و سفید علاقه دارد، پس این را فراموش نکنید.

البته پوشیدن پارچه های راه راه و چاپ شده نیز می تواند زیبایی چشمگیری داشته باشد و ظاهر شما را زیباتر کند. درست است که ظرافت خنثی ترجیح داده می شود، اما طرح هایی مانند این نیز در این سبک محبوب هستند.

سبک شیک ایرانی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.