افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » اجرای بیش از 10000 برنامه هفتگی بسیج در استان تهران

  • کد خبر : 131289
اسمارتک نیوز » اجرای بیش از 10000 برنامه هفتگی بسیج در استان تهران

به گزارش اسمارتک نیوز، فرمانده حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بسیج در هفته بسیج امسال بیش از 10 هزار برنامه در شهرستان های استان تهران برگزار می کند.سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: در هفته بسیج بیش از […]

به گزارش اسمارتک نیوز، فرمانده حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بسیج در هفته بسیج امسال بیش از 10 هزار برنامه در شهرستان های استان تهران برگزار می کند.
سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: در هفته بسیج بیش از 300 برنامه برگزار شد. برای هر ناحیه مقاومت و بسیج اقشار. در مجموع بیش از 10 هزار عنوان برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» در سطح استان اجرا می شود.
وی گفت: عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار و دیدار با خانواده شهدا، اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی و اجرای رزمایش های مذهبی در تمامی شهرستان های استان تهران از جمله برنامه های این مراسم است. در این هفته بسیج سال.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اعلام کرد: اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق کم برخوردار و ویزیت رایگان بیماران، ویزیت رایگان درمانگاه های سپاه تهران، برگزاری جلسات و نورپردازی نواختن زنگ بسیج در مدارس و دانشگاه ها، روایتگری دفاع مقدس و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان تهران است.
سردار ذوالقدر با اشاره به اجرای طرح «هر بسیجی یک خادم» خاطرنشان کرد: برگزاری شب های شعر با محوریت بسیج و فلسطین، بزرگداشت جشن مالک اشتر، افتتاح و اجرای پروژه های عمرانی و برنامه های متنوع دیگر در 2000 پایگاه و 200 مناطق و بیشتر و در 200 گردان بسیجی در شهرستان های استان تهران اجرا می شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی از ابعاد خدمات سپاه استان تهران اشاره کرد: ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار، امداد رسانی در مواقع وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و کمک به آسیب دیدگان، آسفالت شهرها و معابر بین شهرها، حذف موانع تولید، مقابله با اخلالگران اقتصادی، برق‌رسانی به مناطق روستایی، ساخت مسکن برای نیازمندان و متقاضیان حمایت از نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی از جمله این فعالیت‌هاست که به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود.

فرمانده حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: از ابتدای رزمایش امدادی مؤمنان تاکنون یک میلیون و 700 هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در تمامی شهرستان های استان تهران توزیع شده است که این رزمایش ادامه دارد و همچنین در هفته بسیج مرحله دیگری اجرا می شود.
سردار ذوالقدر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه های مستمر ارتش استان برشمرد و گفت: در سال های 1401 و 1402 در مجموع 32 هزار دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شد. استان و برخی از مشکلات آن نیز پیگیری و رفع شده است.
وی بسیج را ایده و آرمان دینی و خدامحور معرفی کرد و تصریح کرد: از این رو بسیجیان شجاع، ایثارگر، شهید طلب، ایثارگر، همجنس گرا و یاور مستضعفین هستند که در عرصه های مختلف به خوبی به نقش و وظایف خود عمل می کنند.
فرمانده حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فضای مجازی را پرمخاطب ترین و در عین حال خطرناک ترین برای حضور جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان نیز با اشراف و تسلط بر این امر. موضوع، نشر اکاذیب در فضای مجازی برای تحریف حقایق و پیشبرد اهداف خود، همانگونه که سال گذشته در جریان فتنه با شایعه پراکنی تلاش کردند ما را وارد جغرافیا و سرزمین ما کنند که البته نقشه و توطئه آنها این بود. ناامید از بصیرت و هوشیاری مردم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.