افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

بیگی نژاد: رئیس جمهور در ریاض مواضع تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد

  • کد خبر : 131222
بیگی نژاد: رئیس جمهور در ریاض مواضع تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد

نایب رئیس کمیسیون انرژی شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که رژیم صهیونیستی در حال کشتار مردم است، راه حل نظام اسلامی این است که ابتدا جلوی این جنایات را بگیرد و در قدم بعدی به مردم مظلوم کمک کند. غزه هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور […]

نایب رئیس کمیسیون انرژی شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که رژیم صهیونیستی در حال کشتار مردم است، راه حل نظام اسلامی این است که ابتدا جلوی این جنایات را بگیرد و در قدم بعدی به مردم مظلوم کمک کند. غزه

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ریاض در راستای لزوم توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، اظهار کرد: : اولین خواسته این است که حملات وحشیانه علیه مردم غزه متوقف شود. گام بعدی شروع کمک به مردم غزه است. کشورهایی که می توانند این کار را انجام دهند، به ویژه مصر، باید گذرگاه را بازگشایی کنند تا کمک های بشردوستانه به مردم غزه برسد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تشکیل دادگاه عادلانه و رسیدگی و پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی ضروری است; نه دادگاهی به دستور و حمایت ایالات متحده، بلکه یک دادگاه عادلانه باید تأسیس شود.

نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی از فلسطین حمایت می کند و راهکارهای پیشنهادی رئیس جمهور در سفر به ریاض، پیشنهادات نظام جمهوری اسلامی است. رئیس جمهور مواضعی را اعلام کرد که جمهوری اسلامی سال ها روی آن کار کرده و تغییر ناپذیر است.

بیگی نژاد گفت: دولت فلسطین باید با رای همه مردم تشکیل شود. در شرایط کنونی که این همه کشتار صورت می گیرد، ابتدا باید جلوی این جنایات گرفته شود و سپس کمک به مردم غزه برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.