افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

حذف و افزودن ارزهای دیجیتال به لیست قانونی دشوارتر می شود

  • کد خبر : 131190
حذف و افزودن ارزهای دیجیتال به لیست قانونی دشوارتر می شود

گزارش کردن آکنگار به گزارش کوین تلگراف؛ در این دستورالعمل، شرکت‌های رمزنگاری فعال در نیویورک باید سیاست‌های خود را برای فهرست کردن (Listing) یا حذف ارزهای دیجیتال از فهرست معاملاتی (Delisting) برای تأیید به NYDFS ارسال کنند. خط‌مشی‌های این شرکت‌ها بر اساس استانداردهای سخت‌گیرانه ارزیابی ریسک تعیین شده توسط سازمان خدمات مالی نیویورک برای محافظت […]

گزارش کردن آکنگار به گزارش کوین تلگراف؛ در این دستورالعمل، شرکت‌های رمزنگاری فعال در نیویورک باید سیاست‌های خود را برای فهرست کردن (Listing) یا حذف ارزهای دیجیتال از فهرست معاملاتی (Delisting) برای تأیید به NYDFS ارسال کنند. خط‌مشی‌های این شرکت‌ها بر اساس استانداردهای سخت‌گیرانه ارزیابی ریسک تعیین شده توسط سازمان خدمات مالی نیویورک برای محافظت از سرمایه‌گذاران اندازه‌گیری می‌شوند. خطرات مربوط به فناوری، امنیت سایبری، بازار، نقدینگی و فعالیت توکن غیرقانونی از جمله عواملی هستند که توسط NYDFS در نظر گرفته شده است.

این دستورالعمل برای تمامی شرکت ها می باشد. ارز دیجیتال دارای مجوز و بر اساس قوانین نیویورک و همچنین تراست های تحت قانون بانکداری این ایالت است. NYDFS قبلاً در ماه سپتامبر از مردم خواسته بود تا در مورد دستورالعمل ها نظر دهند.

علاوه بر این، شرکت‌های ارز دیجیتالی که سیاست‌های اضافه یا حذف توکن آنها قبلاً تأیید شده است، نمی‌توانند به‌طور خودکار هیچ توکنی را تأیید کنند تا زمانی که آنها را به وزارت خدمات مالی نیویورک ارسال نکرده و تأییدیه دریافت کنند. از جمله شرکت هایی که مشمول قوانین جدید خواهند بود می توان به Circle، Gemini، Fidelity، Robinhood و PayPal اشاره کرد. کسب‌وکارهای واجد شرایط باید پیش‌نویس خط‌مشی‌های خود را تا 8 دسامبر 2023 (17 دسامبر) به NYDFS ارسال کنند و نسخه نهایی را تا 31 ژانویه 2024 (11 فوریه) ارسال کنند.

Adrienne A. Harris، سرپرست بخش خدمات مالی نیویورک، گفت که این آژانس به طور گسترده یک رویکرد مبتکرانه مبتنی بر داده را برای نظارت بر فهرست شرکت‌های ارزهای دیجیتال اجرا خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه این بخشنامه به معنای سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال در سراسر کشور نیست، گفت: ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که نیویورکی ها راه قانونی برای دسترسی به بازار ارزهای مجازی داشته باشند و نیویورک همچنان مرکز نوآوری، فناوری و آینده باشد. . به دنبال قوانین

اداره خدمات مالی نیویورک در ماه فوریه اعلام کرد که توانایی خود را برای شناسایی فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله تجارت داخلی و دستکاری بازار، گسترش داده است. بر اساس گزارش مبادلات اکتبر Coinbase، حدود 690 شرکت بلاک چین در ایالت نیویورک فعالیت می کنند و 19 درصد از شهروندان ایالت نیویورک نیز دارای ارزهای دیجیتال هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.