افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

قاتل وحشتناک پارکینگ/قاتل فراری دستگیر شد

  • کد خبر : 131079
قاتل وحشتناک پارکینگ/قاتل فراری دستگیر شد

امروز شنبه ششم آبان ماه ساعت 14:02 سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل مردی 35 ساله در پی نزاع بر سر یک پارکینگ در تهران خبر داد. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در مرکز تهران، بررسی نحوه رسیدگی به این […]

امروز شنبه ششم آبان ماه ساعت 14:02 سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل مردی 35 ساله در پی نزاع بر سر یک پارکینگ در تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در مرکز تهران، بررسی نحوه رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیم کارآگاه زبده اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.پلیس آگاهی. .

وی تصریح کرد: کارآگاهان ابتدا با معاینه جسد مقتول متوجه زخم عمیقی در سمت چپ قفسه سینه شدند. وی بیان کرد: در بررسی میدانی و اطلاع از صحنه جنایت کارآگاهان دریافتند مقتول و قاتل در یکی از باشگاه های ورزشی مرکز تهران مشغول تمرین بودند که پس از تمرین به پارکینگ مراجعه و با لفظی مواجه شدند. درگیری بر سر جای پارک، درگیری فیزیکی رخ داد و قاتل با اصابت چاقو به قفسه سینه مقتول از محل متواری شد.

این افسر پلیس با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند، تصریح کرد: کارآگاهان طی یک عملیات غافلگیرانه با تلاش شبانه روزی و اقدامات گسترده موفق شدند متهم را از مخفیگاهش در جنوب تهران دستگیر کنند. به اداره دهم پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه بیان کرد: متهم در بازجویی های اولیه علیرغم وجود شواهد و مستندات ارتکاب جنایت، صریحا به قتل مردی 35 ساله اعتراف کرد و گفت که با مقتول تمرین کرده است. در ورزشگاه و او را می شناختم. بعد از تمرین در پارکینگ قصد داشتم با موتور سیکلتم پارک را ترک کنم که مقتول با موتورش تصادف کرد و دیوانه شد و با چاقو او را مجروح کرد و فکر نمی کردم این کار منجر به او شود. قتل، و من بلافاصله از محل فرار کردم.

وی خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قضایی از سوی مراجع قضایی تا اطلاع ثانوی تحت بازداشت اداره ۱۰ قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.