افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

نتانیاهو: از ما خواستند وارد غزه نشویم و آتش بس داشته باشیم، اما ما نپذیرفتیم

  • کد خبر : 131067
نتانیاهو: از ما خواستند وارد غزه نشویم و آتش بس داشته باشیم، اما ما نپذیرفتیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در نشست خبری مشترک با «یوآو گالانت» (وزیر جنگ فعلی) و «بنی گانتز» (وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) که از اعضای این رژیم هستند. کابینه جنگ رژیم اعلام کرد که «بعضی از آنها از ما خواستند وارد غزه یا بیمارستان الشفاء نشویم و آتش بس برقرار کنیم، […]

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در نشست خبری مشترک با «یوآو گالانت» (وزیر جنگ فعلی) و «بنی گانتز» (وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) که از اعضای این رژیم هستند. کابینه جنگ رژیم اعلام کرد که «بعضی از آنها از ما خواستند وارد غزه یا بیمارستان الشفاء نشویم و آتش بس برقرار کنیم، اما ما مخالفت کردیم».

نتانیاهو از حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تشکر کرد و افزود: از آمریکا تحت رهبری بایدن قدردانی می کنم که همه چیز را مانند ما می بیند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: آمریکا و جهان فشار زیادی به ما وارد می کنند اما ما آن را رد کرده و به جنگ ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد که کابینه وی “با درخواست آمریکا برای آوردن روزانه دو کامیون سوخت به جنوب غزه موافقت کرد.”

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: ما می خواهیم برای از بین بردن حماس به پیروزی قاطعی دست یابیم و از ماموریت بازگرداندن ربوده شدگان دست برنخواهیم داشت!

نتانیاهو اعلام کرد: ما به جنگ ادامه خواهیم داد تا زمانی که مطمئن شویم غزه تهدیدی برای اسرائیل نیست.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و عضو کابینه جنگ گفت: به مرحله دوم عملیات زمینی در نوار غزه رسیده ایم و به تمام نقاط حساس حماس خواهیم رسید و به آنها حمله خواهیم کرد.

گالانت بدون ارزیابی مناسب از میدان جنگ غزه گفت: هر روز که می گذرد، حماس فضای کمتری برای حرکت در سمت غربی شهر غزه دارد. ما باید ماموریت خود را در جنوب متعادل کنیم، به شمال نگاه کنیم و هر روز به حزب الله حمله کنیم».

وی تصریح کرد: برای دستیابی به هدف (فرضی) نابودی حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده، اقدامات عملی را توصیه کردم.

بنی گانتز وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و یکی دیگر از اعضای کابینه جنگ گفت: جنگ با قدرت زیاد ادامه خواهد یافت و سپس صلح و امنیت برقرار خواهد شد.

گانتز افزود: من از هرکسی که در کابینه جنگ کار می کند حمایت می کنم، ما باید مسئولیت پذیر باشیم و برای مشروعیت داخلی و خارجی خود تصمیمات سختی بگیریم!

وی تصریح کرد: با خانواده های گروگان ها دیدار کردم و همه ما (در کابینه جنگ) متعهد به بازگشت آنها هستیم.

این اظهارات، تهدیدها و ادعاهای اعضای کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در حالی است که 40 روز از جنگ غزه می گذرد و کابینه نتانیاهو به هیچ یک از دستاوردهای اعلام شده خود از جمله کشتار کشته شدگان بی گناه در غزه ناکام مانده است. و بمباران و تخریب خانه ها.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.