افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

حمایت هیات مدیره از مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس باید به اتفاق آرا به کار خود ادامه دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 131002
حمایت هیات مدیره از مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس باید به اتفاق آرا به کار خود ادامه دهد – پرسپولیس نیوز

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (شنبه) تشکیل جلسه داد و حمایت خود را از مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان اعلام کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ظهر امروز با حضور تمامی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل برگزار شد. در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله اتفاقات اخیر و […]

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (شنبه) تشکیل جلسه داد و حمایت خود را از مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان اعلام کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ظهر امروز با حضور تمامی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله اتفاقات اخیر و شرایط باشگاه و تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه هیات مدیره تصمیمات مهمی اتخاذ کردند و برای انسجام و همدلی بیشتر باشگاه، تیم و بازیکنان، جلسات بیشتر دوره ای و مستمر را در دستور کار قرار دادند.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آرا حمایت کامل خود را از رضا درویش مدیرعامل این باشگاه برای ادامه قاطعانه به کار اعلام کرد و علاوه بر آن حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام کرد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعات و اخبار منتشر شده در خصوص کادرفنی اعلام کرد; کادرفنی باید با تلاش و فداکاری فراوان به کار خود ادامه دهد تا تیم در بازی های آینده نتایجی در خور شأن باشگاه کسب کند.

در این دیدار پیرامون مسائل روز، مسائل و مشکلات مالی بحث و تبادل نظر شد.

هیئت مدیره همچنین تاکید کرد؛ همانطور که در بالا ذکر شد تمامی بحث ها و مسائل باشگاه باید توسط سخنگوی باشگاه مطرح شود و در صورت داشتن نظر اعضا به مدیر عامل منتقل شود و این موارد از طریق وی مطرح شود.

در بخشی دیگر از این دیدار، موضوعات مربوط به سفر این تیم به عربستان و دیدار مقابل النصر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در جریان آن، برنامه ریزی این سفر و مسائل مربوط به حضور پرسپولیس در عربستان و اخبار تمام تجهیزات مطرح شد. از طریق باشگاه در برنامه گنجانده شد تا تجهیزات در شرایط خوبی ارسال شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)