افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

با شنل چه بپوشیم؟ / خانم ها دل به کار نزنید و ذائقه تان را هدر ندهید، در مورد ما می گویند مثل خفاش می شوید.

  • کد خبر : 130941
با شنل چه بپوشیم؟  / خانم ها دل به کار نزنید و ذائقه تان را هدر ندهید، در مورد ما می گویند مثل خفاش می شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- تعدادی از لباس ها هستند که بسیار پرطرفدار هستند، اما گاهی اوقات نمی دانید چه بپوشید و چه چیزی را با این لباس ها ترکیب کنید تا نتیجه خوبی بگیرید و استایلی شیک و زیبا داشته باشید که یکی از دلایل آن است. دلیلش این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- تعدادی از لباس ها هستند که بسیار پرطرفدار هستند، اما گاهی اوقات نمی دانید چه بپوشید و چه چیزی را با این لباس ها ترکیب کنید تا نتیجه خوبی بگیرید و استایلی شیک و زیبا داشته باشید که یکی از دلایل آن است. دلیلش این است که آدم نمی داند با آن چه بپوشد و به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها این شک دارند که با مانتو چه چیزی بپوشند، زیرا اگر استایل شیک و مناسبی با این لباس نداشته باشند، استایل آن ها زیبا می شود. خراب و شلوغ و شلوغ به نظر می رسد، که مطمئناً هیچ کس این را دوست ندارد!

حالا قبل از اینکه با شنل چه بپوشیم صحبت کنیم، اجازه دهید کمی در مورد اینکه این لباس چیست صحبت کنیم. شنل از آن دسته لباس هایی است که دوخت بسیار ساده ای دارد و به شکل های مستطیلی، دایره ای یا مثلثی برش داده می شود و در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد، زیرا این لباس ها هم برای خانم های با اندام لاغر هستند و هم برای خانم هایی با اندام شیک مناسب هستند. و زیباست و آنها را فوق العاده شیک جلوه می دهد و یکی از بهترین گزینه ها برای پاییز و زمستان به حساب می آید پس پیشنهاد می کنیم بعد از آموزش ست کردن از آن استفاده کنید پس حالا برسیم که با شنل چه بپوشیم.

چه شلواری با شنل بپوشیم؟

بسیاری از افراد در مورد اینکه چه نوع شلواری را با شنل بپوشند تردید دارند، اما به ساده ترین شکل ممکن، می توانید شلوار جینی را انتخاب کنید که شنل را با شلوار شما ترکیب می کند، در این میان شلوارهای تنگ می توانند یکی از این گزینه ها باشند. شما را گرم نگه می دارد و می توانید آن را با کت های بلند بپوشید و قد خود را نشان دهید. علاوه بر این، می توانید برای ایجاد هماهنگی بین شنل و شلوار، شلوار جین گشاد را انتخاب کنید و به نوعی یادآور سبک های قدیمی است.

همچنین علاوه بر اینها می توانید شنل را با دامن ترکیب کنید و برای این کار می توانید یک شنل کوتاه انتخاب کنید و با آن دامن پیله ای یا زنگوله ای بپوشید و سپس با یک جفت چکمه بلند استایل خود را بسازید. چه چیزی را کامل کنیم؟

با شنل چه چیزی بپوشیم

با شنل چه کفشی بپوشیم؟

اگر با کت خود شلوارک بپوشید، می توانید با یک جفت نیم بوت زیبا ظاهر بسیار جذابی ایجاد کنید و اگر شلوارتان خیلی بلند است، می توانید بوت بلند یا کفش آکسفورد بپوشید، از هر دو جهت زیبا خواهید بود. اگر می‌خواهید استایل‌تان اسپرت و زنانه باشد، می‌توانید کفش‌های AG را انتخاب کنید و یک کیف بزرگ در کنار آن بپوشید تا ظاهری شیک و مدرن ایجاد کنید.

با شنل چه چیزی بپوشیم

با شنل چه شال و روسری بپوشیم؟

اگر شنل شما تک رنگ و ساده است، بهتر است روسری یا روسری های چاپی را انتخاب کنید تا استایل شما یکنواخت نباشد و اگر شنل شما زیورآلات و طرح های زیادی دارد، بهتر است روسری های ساده را انتخاب کنید تا نقطه کانونی استایل شما شنل شماست. همچنین در کنار این لباس می توانید از کلاه های زیبا برای پوشاندن سر خود استفاده کنید.

با شنل چه بپوشیم؟

زیر شنل چه بپوشیم؟

خیلی ها نگران این هستند که زیر شنل چه لباس و پیراهنی بپوشند، شما می توانید هر پیراهنی را زیر شنل بپوشید، به شرطی که رنگ آن با رنگ شنل شما هماهنگ باشد. اگر پیراهن آستین بلندی انتخاب می کنید که جاذب باشد، استایل شما بسیار زیباتر به نظر می رسد زیرا خود لایه ها گشاد هستند و بهتر است شلخته به نظر نرسید، آستین لباس هایی که زیر آن می پوشید باید جذب شوند. همچنین برای داشتن ظاهری مدرن می توانید یک کت گرم بپوشید و روی آن را لایه لایه کنید تا ظاهری چند لایه ایجاد کنید.

با شنل چه بپوشیم؟

برای شنل از چه لوازمی استفاده کنیم؟

شنل هایی وجود دارند که می توانید به راحتی با آن ها کمربند ببندید، بنابراین اگر شنل و پانچو دوست دارید و علاقه مندید آن ها را امتحان کنید و با آن ها استایل داشته باشید، توصیه می کنیم آن ها را با یک کمربند زیبا بپوشید و آن را با یک کمربند زیبا تزئین کنید و حمل کنید. آن را از کیف بیرون بیاورد و همچنین کمر شما را لاغرتر نشان می دهد و اگر می خواهید استایلی زنانه داشته باشید می توانید با آن کیف بپوشید.

با شنل چه بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.