افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چگونه شال و روسری چاپ شده را ترکیب کنیم تا زیباترین باشیم؟ سبک خیره کننده

  • کد خبر : 130924
چگونه شال و روسری چاپ شده را ترکیب کنیم تا زیباترین باشیم؟  سبک خیره کننده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن استایل زیبا و دلنشین برای همه ما مطلوب است. منظورم این است که همه ما دوست داریم در جذاب ترین موقعیت ها دیده شویم، اما شما چطور؟ خوش تیپ بودن قطعا چیزی نیست که بخواهید و اتفاقی هم اتفاق نمی افتد، اما برای رسیدن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن استایل زیبا و دلنشین برای همه ما مطلوب است. منظورم این است که همه ما دوست داریم در جذاب ترین موقعیت ها دیده شویم، اما شما چطور؟ خوش تیپ بودن قطعا چیزی نیست که بخواهید و اتفاقی هم اتفاق نمی افتد، اما برای رسیدن به خواسته خود باید اصولی را بدانید و رعایت کنید. برای خانم‌ها، این موضوع همیشه چالش‌برانگیزتر بوده است، زیرا عناصر بیشتری در استایل آن‌ها استفاده می‌شود و طبیعتا ترکیب این عناصر برای رسیدن به زیبایی کامل را دشوارتر می‌کند. یکی از این اقلام سخت که همیشه خانم ها را به چالش می کشد، استفاده از شال و روسری چاپی است و به دلیل طرح یکسان، بازی با هر وسیله ای را برای آنها سخت می کند.

شاید شما هم این مدل باشید، زیرا در کمد لباس هر خانمی می توانید یک یا چند شال و روسری چاپی پیدا کنید. اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید و نمی دانید چه چیزی را می توان با چه چیزی ترکیب کرد تا زیباترین باشد، حتما این مقاله را دنبال کنید.

با کت های تیره و مشکی استایلی عالی ایجاد کنید

راحت ترین یا حتی شیک ترین سبک ها با رنگ های تیره ساخته می شوند. رنگ های مشکی یا خنثی و تیره که به راحتی با چشمگیرترین رنگ های دهه نود و حتی با عجیب ترین رنگ های دنیا ترکیب می شوند و زیبایی شما را کامل می کنند. همه ما مشکی داریم، همه لباس ها را داریم چون به راحتی در همه جا و با هر چیزی ترکیب می شود و شال و روسری چاپی هم همینطور است. حتی برای بعضی ها قسمت زیادی از کمد لباسشان به این رنگ اختصاص دارد! (شال ها را با چند طرح تزیینی مانند کوبیسم، آبرنگ، طرح های سنتی و گل های کوچک با مانتو مشکی ترکیب کنید).

آن را با یک شال چاپ شده با رنگ خنثی ست کنید.

خوب، ترکیب با یک آیتم فضایی، که در دسترس نیست، باید با همان لباسی که در بازار موجود است ترکیب شود، اما مهم است که از کدام یک می توان برای این کار استفاده کرد: جذاب و قابل اجرا. رنگ های خنثی که می توانند استایل شما را کامل کنند، مانند خاکستری، سفید، قهوه ای تیره، زیتونی، قهوه ای، کرم و حتی بژ.

ست کردن شال و روسری چاپ شده

شما یک شال چاپی دارید که رنگ اصلی آن با ظاهر تک رنگ شما همخوانی دارد.

سبکی به نام تک رنگ وجود دارد که در آن می توانید به راحتی رنگ شال خود را تکان دهید. تک رنگ می تواند راهی برای نجات شما باشد زیرا از این نظر می توانید رنگی را انتخاب کنید و سپس رنگ اصلی شال خود را با آن رنگ کلی تک رنگ هماهنگ کنید. در اینجا شال شما طرحی دارد، اما دانه ای دارد که به استایل شما می خورد و به خوبی با هم ترکیب می شود. پیشنهاد می کنیم روسری با طرح بربری یا پلنگی به سبک کرم و شتری بپوشید یا از روسری نخی ژاکارد استفاده کنید که در طیفی مشابه سایر اجزای استایل باشد.

ست کردن شال و روسری چاپ شده

شال و روسری چاپ شده را با سایر لباس های شیک ترکیب کنید.

ست کردن روسری یا روسری چاپی نباید با مانتو ست شود و به راحتی می تواند با رنگ کیف و کفش یا مثلا شلواری که قصد پوشیدن آن را دارید هماهنگ کرده و زیبایی خاص خود را ایجاد کند. فراموش نکنید که تناسب مهمترین اصل استایل است. مثلا لازم نیست بین چند نوع طرح لوازم خانگی یکی را انتخاب کنید، سعی می کنید هارمونی مناسبی بین آن ها ایجاد کنید و در اینستا هم دقیقا همین طور است. در ظاهر، این چیز شیک تر می شود، اما به طور کلی همه چیز به تناسب است.

ست کردن شال و روسری چاپ شده





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.