افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

پروین: یحیی برود کی میاد؟/ حرف زدم و اختلافات حل شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 130911
پروین: یحیی برود کی میاد؟/ حرف زدم و اختلافات حل شد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اختلافات مدیرعامل و مربی این باشگاه برطرف شده است. علی پروین در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس قبل از دیدار مقابل النصر عربستان اظهار کرد: پرسپولیس چند روزی حاشیه داشت اما حالا این حاشیه کمتر شده و این تیم تمرینات خود را پیگیری می کند. بین آقای […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اختلافات مدیرعامل و مربی این باشگاه برطرف شده است.

علی پروین در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس قبل از دیدار مقابل النصر عربستان اظهار کرد: پرسپولیس چند روزی حاشیه داشت اما حالا این حاشیه کمتر شده و این تیم تمرینات خود را پیگیری می کند. بین آقای گل محمدی و آقای درویش اختلاف نظرهایی وجود دارد که جزئی است و این اختلاف نظرها در همه تیم ها دیده می شود. پرسپولیس خود را برای دیدار مقابل النصر آماده می کند تا انشاالله بتواند این تیم را شکست دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین نتایج پرسپولیس که باعث جریمه 10 درصدی بازیکنان شد، گفت: دو تساوی و یک شکست در فوتبال طبیعی است. مسائل و مشکلات حل شده و شنیده ام که بازیکنان آماده شکست دادن النصر هستند. امیدوارم با کسب نتایج خوب باشگاه نیز جریمه 10 درصدی من را ببخشد.

وی درباره عملکرد رضا درویش نیز گفت: او تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند. فراموش نکنید که تهیه پول در این شرایط بسیار دشوار است. درویش در این شرایط خوب کار کرده است که توانست بخشی از قراردادهای امسال بازیکنان و بخشی از گزینه های سال گذشته را بپردازد. حالا درویش تمام توان خود را در تیم بزرگسالان گذاشته و برای وسایل اولیه هزینه نکرده است. آقای درویش هر کاری از دستش بر بیاید انجام داده و اگر دو روز بد قولی بدهد بازیکنان نباید اعتصاب کنند. اگر این تصمیم را گرفتند، گل محمدی نباید این اجازه را بدهد.

پروین در پاسخ به این سوال که با رضا درویش و یحیی گل محمدی برای رفع یا عدم حل اختلاف صحبت کرده است. او گفت بله! من صحبت کرده ام و معتقدم که اختلافات حل شده است. این مشکلات در همه کامپیوترها وجود دارد. انشاالله پرسپولیس با چند برد هوادارانش را خوشحال کند.

وی در ادامه درباره اختلاف جواد نکونام و یحیی گل محمدی و مصاحبه آنها با یکدیگر گفت: ما در زمین با استقلال رقابت می کنیم اما خارج از زمین همه با هم دوست هستیم. این مصاحبه خوشایند نیست که هواداران بین خود و علیه بزرگان فوتبال صحبت کنند.

وی درباره اظهارات مرتضی فنونی زاده مبنی بر استعفای گل محمدی گفت: اینها را هم نگویند. با شکست نمی توان گفت مربی می رود. اگر یحیی گل محمدی برود کی می آید؟

پروین در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره شرایط تیم فوتبال ایران نیز گفت: نیمه دوم بازی با هنگ کنگ. در بازی های سنگین باید یکی از دو سه موقعیتی که دارید را تبدیل به گل کنید، اینطور نیست که موقعیت های گلزنی زیادی داشته باشید و هدر دهید. فکر می کنم در بازی با هنگ کنگ همه بازیکنان از جمله طارمی و سردار آزمون روحیه خوبی داشتند و انشاالله در جام ملت ها هم نتیجه بگیریم.

وی درباره انتقاداتی که درباره میانگین سنی بالای تیم ملی وجود دارد نیز گفت: در این مورد با امیر قلانوی صحبت کردم و او معتقد بود در این شرایطی که در فاصله کمی از جام ملت های آسیا هستیم، فرصت کافی برای تجدید قوا وجود ندارد. و تغییر نسل من فکر میکنم او راست میگوید. حالا تمام تمرکز تیم باید معطوف به کسب بهترین نتیجه در جام ملت های آسیا باشد.

پروین در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقاد از عملکرد دفاعی تیم ملی گفت: تیم ملی پیام نجز، علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی را در اختیار دارد که هر کدام یک تیم هستند. البته مدافع باید اطمینان حاصل کند که دروازه بان بتواند به راحتی عمل کند.

وی در خصوص پیش بینی خود از نتایج تیم فوتبال ایران در جام ملت های آسیا نیز گفت: فکر می کنم تیم به فینال برسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)