افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

مهلت پرداخت بدهی به پایان رسید/ لوکادیا درخواست توضیح رای کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 130799
مهلت پرداخت بدهی به پایان رسید/ لوکادیا درخواست توضیح رای کرد – پرسپولیس نیوز

مهاجم هلندی پرسپولیس که به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد محکوم شده بود، در جریان ارائه لایحه ای برای تعویق این حکم اقدام کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مهاجم هلندی پرسپولیس که به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه کشور را ترک کرده بود، از سوی این باشگاه شکایت و حکم صادر شد. این بازیکن […]

مهاجم هلندی پرسپولیس که به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد محکوم شده بود، در جریان ارائه لایحه ای برای تعویق این حکم اقدام کرد.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مهاجم هلندی پرسپولیس که به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه کشور را ترک کرده بود، از سوی این باشگاه شکایت و حکم صادر شد. این بازیکن با ارائه لایحه ای نسبت به تعویق این حکم اقدام کرد.

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس که با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته بود، در 6 آذر 1401 تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

باشگاه پرسپولیس از لوکادیا و باشگاه چینی به دلیل فسخ یک طرفه و خروج از کشور و همچنین قرارداد غیرقانونی به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد.

در 21 مهر 1402 با اعلام فیفا، باشگاه چینی و لوکادیا در پرونده محکومیت پرسپولیس محکوم شدند و این بازیکن مجبور شد در مدت 45 روز مبلغ 324 هزار و 200 دلار را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند. فسخ غیرقانونی قرارداد شما

امروز شنبه 6 آبان 1402 آخرین روز مهلت لوکادیا برای واریز این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس است اما برای توقف روند پرونده این بازیکن درخواست توضیح دقیقی از تصمیم خود کرده است که نشان می دهد وی خواهان اخذ این مبلغ است. پرونده به CAS. در این مورد و در هر دو مورد، چه بخواهید پرونده را به CAS ارجاع دهید و چه نخواهید، زمان رسیدگی به حالت تعلیق در می آید.

معاونت بین الملل باشگاه پرسپولیس این موضوع را پیگیری می کند که آیا این بازیکن پرونده را برای تجدید نظر به دادگاه عالی ورزش می برد یا رای فیفا را می پذیرد و در صورت قبول، شمارش معکوس آغاز می شود. مجدداً و باید مبلغ مذکور را در زمان و مدت ذکر شده پرداخت کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)