افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

9 تن طلا با حقوق گمرکی صفر وارد شده است

  • کد خبر : 130683
9 تن طلا با حقوق گمرکی صفر وارد شده است

آفتاب نیوز: محمدمهدی برادران امروز در اولین همایش ملی توسعه صادرات طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته اظهار داشت: چندی پیش ورود ماشین آلات مورد نیاز صنعت طلا و جواهر به کشور با مشکل مواجه شد. . مشکل به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه است، اما اکنون این تحریم ها برداشته شده […]

آفتاب نیوز:

محمدمهدی برادران امروز در اولین همایش ملی توسعه صادرات طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته اظهار داشت: چندی پیش ورود ماشین آلات مورد نیاز صنعت طلا و جواهر به کشور با مشکل مواجه شد. . مشکل به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه است، اما اکنون این تحریم ها برداشته شده است. ما تاثیرگذار بوده ایم و ماشین آلات صنعتی بهتر و دقیق تری را به همان کشورهای تحریم کننده می فروشیم که برای ما افتخار بزرگی است.

وی افزود: صنعت طلا و جواهر علاوه بر سابقه طولانی، آینده درخشانی نیز دارد زیرا این صنعت ظرفیت توسعه خوبی دارد.

برادران وجود افراد موفق بزرگ را اولین فرصت برای پیشرفت در عرصه طلا و جواهر دانست و گفت: در حال حاضر بسیاری از صنایع با مشکل مالی و تسهیلاتی مواجه هستند اما فعالان این صنعت از توانمندی های خوبی برخوردارند.

معاون اداره کل صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: وجود انجمن های تخصصی فرصت بسیار خوبی است چرا که در کنار اتحادیه ها، انجمن های تولیدکننده و صادرکننده ظرفیت خوبی دارند و خوشبختانه اتحادیه ها و انجمن ها در این زمینه با هم هستند. .

آذربایجان شرقی 30 تن طلا دارد

برادران با اشاره به تخمین 30 تن ذخایر طلا در آذربایجان شرقی گفت: در این حوزه زیرساخت های زیادی مانند کارخانه های فعال در این صنعت، ماشین آلات صنعتی و بازار مناسب وجود دارد و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد و حرکت کنیم. به سمت تولید انبوه

وی با اشاره به اهمیت اتصال صنایع کوچک به یکدیگر گفت: وزارت حراست از همه صنایع به ویژه صنایع بزرگ حمایت می کند.

معاون اداره کل صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به تدوین برنامه های راهبردی در صنعت طلا و جواهر اشاره کرد و گفت: ملاک ما در این زمینه اتخاذ برنامه های راهبردی است که به صورت مستمر بر تمامی اقداماتی که انجام می شود رصد می کنیم. در این راستا اتخاذ می شوند.

برادران ادامه داد: بحث تسهیل واردات و صادرات در حوزه طلا و جواهرات کار بزرگی بود و البته بحث واردات شمش را هم حل کردیم.

واردات 9 تن طلا با تعرفه صفر

در حال حاضر تقریبا 9 تن طلا بدون عوارض گمرکی وارد می کنیم و تاکید کرد: تعادل بین واردات و صادرات و تامین مواد اولیه مورد نیاز باعث شده تا در بازار طلا کمبودی وجود نداشته باشد و آرامش کامل برقرار شود. در این منطقه باشد

ایجاد شهر طلا و جواهر در تبریز

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: امیدواریم شهر طلا و جواهر که در تبریز ایجاد می شود به عنوان نماد تبریز در صنعت طلا و جواهر بدرخشد.

این همایش با حضور معاون کل صنایع وزارت صومات، مدیر کل سومات آذربایجان شرقی و تعدادی از نمایندگان تبریز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.