افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

آغاز فصل پررونق روابط تجاری ایران و ترکمنستان

  • کد خبر : 130443
آغاز فصل پررونق روابط تجاری ایران و ترکمنستان

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش امروز (شنبه 6 آبان ماه) در مراسم افتتاحیه همایش اقتصادی تجار و بازرگانان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه «پروژه ایران» با اشاره به افتتاح و شکوفایی روابط تجاری و تجاری ایران. . و ترکمنستان گفت: به برکت عزم، احزاب باثبات، هوشمند و آینده نگر از جمله مقامات دولتی و فعالان بخش […]

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش امروز (شنبه 6 آبان ماه) در مراسم افتتاحیه همایش اقتصادی تجار و بازرگانان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه «پروژه ایران» با اشاره به افتتاح و شکوفایی روابط تجاری و تجاری ایران. . و ترکمنستان گفت: به برکت عزم، احزاب باثبات، هوشمند و آینده نگر از جمله مقامات دولتی و فعالان بخش خصوصی و شرکت های توانمند در حال ظهور هستند.

وی افزود: من و جمهوری اسلامی ایران مراتب قدردانی خود را از دولت ترکمنستان به‌ویژه رئیس‌جمهور و رئیس آسایش مردمی و رهبر ملی مردم ترکمنستان به دلیل فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری این کنفرانس ابراز می‌دارند. توسعه همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله مانیفست اقتصادی و تجاری.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح نمایشگاه تخصصی ایران در روز گذشته، بخشی از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در معرض دید عموم قرار گرفت.

بذرپاش ادامه داد: زمینه برای تبادل اطلاعات و تجربیات و همچنین شناخت توانمندی ها و امکانات دو کشور فراهم شده است و امیدوارم کنفرانس اقتصادی امروز فرصتی برای رایزنی های تخصصی و تخصصی بین فعالان باشد. . مقرون به صرفه. و شرکت های هر دو کشور

وی تاکید کرد: امیدواریم شاهد انعقاد قراردادهای تجاری بین طرفین باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در ظرفیت های بالقوه و پنهان برای انعقاد و اجرای قراردادهای تجاری بین شرکت های ایرانی و ترکمنستانی در همه زمینه ها تردیدی وجود ندارد که در این رویداد و با حضور بیش از 90 شرکت ایرانی فعال در گروه محصولات فولادی، تجهیزات و مصالح ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، آب و برق، نفت، گاز و انرژی پتروشیمی بر اساس دانش شاهد حضور برخی از این رشته ها هستیم.

بازرپاش گفت: دو طرف با تشویق و حمایت عالی ترین مقامات دولتی به ویژه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور از این فضای مساعد بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های حاضر در این نمایشگاه انحصاری جزو شرکت های بزرگ و شناخته شده در سطح ملی و بین المللی هستند و خدماتی که ارائه می دهند قابل رقابت با شرکت های بزرگ و مطرح بین المللی است.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران مفتخر است تجربیات شرکت های ایرانی را با شرکت های دیگر کشورها به ویژه کشور دوست، همسایه و برادر ترکمنستان به منظور ارتقای همکاری های دوجانبه به اشتراک بگذارد. و همچنین در مسیر صلح و دوستی منطقه ای و بین المللی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.