افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

وضعیت کنونی دریاچه ارومیه بزرگترین تهدید برای کشاورزی منطقه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 130416
وضعیت کنونی دریاچه ارومیه بزرگترین تهدید برای کشاورزی منطقه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

هادی فرجی آزاد در مصاحبه ای برو وی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بیش از 300 هزار کشاورز و تولیدکننده در بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی مشغول به کار هستند و تا پایان سال آینده در نظر داریم از سیستم روشنایی که به سیستم وزارت کشور وصل شده و به سامانه وزارت کشور متصل […]

هادی فرجی آزاد در مصاحبه ای برو وی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بیش از 300 هزار کشاورز و تولیدکننده در بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی مشغول به کار هستند و تا پایان سال آینده در نظر داریم از سیستم روشنایی که به سیستم وزارت کشور وصل شده و به سامانه وزارت کشور متصل است، استفاده کنیم. دولت هوشمند، برای اینکه کشاورزان استان شناسنامه و پروانه داشته باشند، خرید صادر می کنیم.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزان باید بتوانند مانند سایر اصناف از خدمات و امتیازات دولتی بهره مند شوند. شناسنامه و شناسنامه کشاورزان استان از اولویت های این اتاق است.

فرجی آزاد با اشاره به اولین مطالبه اتاق اصناف کشاورزان یادآور شد: از دولت محترم می خواهیم دریاچه ارومیه را از حالت مرده به حالت زنده بازگرداند زیرا شرایط نامناسب دریاچه ارومیه بدترین شرایط ممکن را برای مردم ایجاد می کند. کشاورزی. ، تولید، اقتصاد و حتی زندگی مردم منطقه.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احیای دریاچه ارومیه امکان پذیر است؟ وی یادآور شد: در صورت عدم بارندگی های فصلی بله اگر دولت اهتمام داشته باشد بحمدالله با آزادسازی حق محقق می شود. اب 33 درصد از این دریاچه در حال مرگ قابل احیا است.

فرجی آزاد همچنین بیان کرد: تصفیه فاضلاب تبریز، ارومیه و سایر شهرهای حاشیه دریاچه ارومیه که در مراحل پایانی خود قرار دارد، اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی و جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز از جمله عوامل کمک کننده است. برای احیای دریاچه ارومیه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.