افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

قاسم پور: حتی اگر مقابل مراکش شکست بخوریم، عبدی به کارش ادامه دهد/ اکثر تصمیمات فدراسیون فوتبال اشتباه است!

  • کد خبر : 130223
قاسم پور: حتی اگر مقابل مراکش شکست بخوریم، عبدی به کارش ادامه دهد/ اکثر تصمیمات فدراسیون فوتبال اشتباه است!

ابراهیم قاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 5 بر صفر تیم جوانان ایران مقابل نیوکالدونیا در جام جهانی زیر 17 سال اندونزی، گفت: تیم ایران نتایج خوبی کسب کرده و نمی توانست به انگلیس ببازد. در گروه C دو مدعی برای جام حضور داشتند و در این گروه شش امتیازی […]

ابراهیم قاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 5 بر صفر تیم جوانان ایران مقابل نیوکالدونیا در جام جهانی زیر 17 سال اندونزی، گفت: تیم ایران نتایج خوبی کسب کرده و نمی توانست به انگلیس ببازد. در گروه C دو مدعی برای جام حضور داشتند و در این گروه شش امتیازی شدیم.

ایران نشان داد که شایسته صعود به مرحله نهایی است
وی صعود شاگردان حسین عبدی به مرحله بعد را اتفاقی امیدوارکننده دانست و گفت: نیوکالدونیا رقیب قدرتمندی نبود اما داشتن موقعیت های زیاد مقابل این تیم نشان می دهد که ایران پیشرفت خوبی داشته است. تیم ایران مقابل برزیل و انگلیس نشان داد که شایسته صعود به مرحله نهایی جام حذفی است.

ما همچنین می توانیم مراکش را شکست دهیم
کارشناس فوتبال کشورمان درباره تقابل تیم جوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال گفت: بچه ها باید خودشان را باور کنند. مراکش یکی از تیم های خوب قاره آفریقا محسوب می شود اما می توانیم این تیم را شکست دهیم.

اکثر تصمیمات فدراسیون اشتباه است. عبدی در صورت شکست مقابل مراکش باید بماند
قاسم پور در خصوص ادامه فعالیت حسین عبدی در تیم جوانان اظهار داشت: من به ثبات اعتقاد دارم. متاسفانه فدراسیون فوتبال نه کارآمد است و نه توانمند و اکثر تصمیماتش اشتباه بوده است. ثبات همیشه می تواند به موفقیت منجر شود. اگر تیم جوانان نتیجه بهتری کسب کند یا به مراکش ببازد، حسین عبدی باید به کار خود ادامه دهد.

امیدوارم عجولانه تصمیم نگیرید
وی با بیان اینکه نباید مربی به خاطر نتیجه بد اخراج شود، به تسنیم گفت: امیدوارم تصمیم عجولانه گرفته نشود. در سایر تیم های پایه باید به مربیان فرصت بدهید. حتی اگر در کوتاه مدت نتیجه نگیریم. زمانی در کمیته فنی فدراسیون حضور داشتم که تیم امید با مهدی مهدوی کیا نتایج بدی کسب کرد. در جلسه گفتم باید بگذاریم مهدوی کیا به سمت خود ادامه دهد اما با بازگشت تاج به فدراسیون فوتبال، مهدوی کیا از تیم امید اخراج شد.

هیچ عاقلی توانایی های مهدوی کیا را انکار نمی کند
سرمربی سابق تیم امید ایران با تمجید از مربی سابق این تیم یادآور شد: مهدوی کیا مهارت های بالایی داشت و ارتباط خوبی با دنیای فوتبال داشت. هیچکس نمی تواند منکر توانایی های مهدوی کیا شود، اما ما یک تصمیم عجولانه به نفع تیم امید گرفتیم و دیدیم در چه روزی افتادیم. به نظر من تصمیمات فدراسیون فوتبال درست نیست.

امیدواریم بتوانیم گل های بیشتری را مقابل تیم هایی مانند هنگ کنگ بزنیم.
قاسم پور در خصوص پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در ابتدای رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: هنگ کنگ در طول 90 دقیقه حتی دو موقعیت مقابل دروازه ایران ایجاد نکرد. من ارزش کار تیم را دست کم نمی گیرم، اما همیشه امیدواریم که به چنین تیم هایی گل های بیشتری بزنیم.

بازی با هنگ کنگ بازی ضعیفی برای جام ملت های آسیا است
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی با تیم هایی مانند هنگ کنگ بازی های تدارکاتی ساده و ضعیفی برای جام ملت های آسیا است. تیم ایران در این دیدارها تحت فشار نیست و نمی توانیم برد 4 بر صفر هنگ کنگ را ملاک ارزیابی تیم بدانیم. انتظار داشتیم با گل های بیشتری این تیم را شکست دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.