افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

واکنش شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به اظهار نظر برخی پیشکسوتان و حمایت آنها از گل محمدی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 130211
واکنش شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به اظهار نظر برخی پیشکسوتان و حمایت آنها از گل محمدی – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به جنجالی های اخیر پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و درگیر مشکلات خانوادگی بوده است. متأسفانه این موضوع پای نظرات مختلفی را باز کرده است که در روزهای اخیر کم نبوده است. نظرات برخی از عزیزان. در همین راستا […]

مدیرعامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به جنجالی های اخیر پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و درگیر مشکلات خانوادگی بوده است. متأسفانه این موضوع پای نظرات مختلفی را باز کرده است که در روزهای اخیر کم نبوده است. نظرات برخی از عزیزان.

در همین راستا تعداد زیادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در تماس با سعید شیرینی، موسس شرکت پیشکسوتان پرسپولیس، از برخی صحبت ها درباره وضعیت تیم، کادر فنی و بازیکنان ابراز نگرانی کردند.

شیرینی در گفت وگویی به نکات مهمی درباره حواشی به وجود آمده در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: تمرکز اصلی شرکت پیشکسوتان ایجاد وحدت و اتحاد بین پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بوده و هست، اما نباید فراموش کرد. که تیم پرسپولیس مثل خانواده ماست. در نتیجه سرمربی و بازیکنانش نیز فرزندان این خانواده هستند که حالا پیراهن قرمز و مقدس باشگاه پرسپولیس را بر تن می کنند.

وی ادامه داد: قطعاً به یاد داریم که این کادر فنی و بازیکنان برای برافراشته نگه داشتن پرچم سرخ پرسپولیس هر کاری از دستشان بر می آید انجام داده و افتخارات قابل احترامی را در سال های اخیر کسب کرده اند. البته ما در قالب شرکت پیشکسوتان به خود اجازه دخالت مستقیم در امور اداری باشگاه پرسپولیس را نمی دهیم، اما توصیه ما به کارگران باشگاه پرسپولیس این است که مشکلات را به گونه ای رسیدگی کنند که حل شود. به صورت مسالمت آمیز درون خانواده و اسرار خانوادگی نباید به بیرون درز کند تا شاهد اظهارنظرهای حاشیه ای در مورد آنها نباشیم.

شیرینی تصریح کرد: یحیی گل محمدی و شاگردانش فرزندان خانواده بزرگ پرسپولیس هستند و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به عنوان بزرگان این خانواده به هیچ وجه فرزندان خود را رها نمی کنند. به هر حال دغدغه همه این افراد موفقیت باشگاه پرسپولیس است و حتی آن دسته از پیشکسوتانی که نگاه انتقادی به شرایط فعلی دارند، همه فکر و ذکرشان موفقیت تیم محبوبشان نیست. به هر حال امیدواریم با مدیریت صحیح، شرایط کنونی، آبرومندانه و در خور نام والای پرسپولیس به خوبی خاتمه یابد و بهانه ای برای اتحاد و سربلندی در جایگاه همیشه رفیع پرسپولیس شود. وظیفه مدیریت باشگاه حل این وضعیت است.

وی خاطرنشان کرد: از یک سو امیدواریم رفتارهای احساسی موجب بی احترامی به پیشکسوتان و بزرگان این باشگاه نشود، زیرا بسیاری از پیشکسوتان در این امر برای تیم «بزرگان» هستند، بنابراین می توانیم دست به دست هم دهیم. با یکدیگر با کلیدواژه مشترک «وحدت» حول نام ارزشمند خانواده بزرگ. پرسپولیس قوی تر از گذشته به مسیر موفقیت برگردیم. یادمان باشد که بزرگتر همیشه بزرگتر است و از کودکی به ما یاد داده اند که اگر پدر از سر دلسوزی فریاد می زند باید به سادگی نظاره گر باشیم و چه حق با او باشد و چه نه، چون او بزرگتر است.

شیرینی در پایان گفت: شرکت پیشکسوتان پرسپولیس امیدوار است که آرامش به ارتش سرخ بازگردد و بدیهی است همه اعضای این باشگاه از مدیریت گرفته تا پیشکسوتان، کادر فنی و بازیکنان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند. ناکامی های گذشته را جبران کرده و گامی نو در مسیر افتخارآفرینی برای پرسپولیس بزرگ برداریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)