افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

جایزه بزرگ تناسب اندام عملکردی جام کارون برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 130126
جایزه بزرگ تناسب اندام عملکردی جام کارون برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر اصغر آزادیان ظهر امروز جمعه در نشست خبری جایزه بزرگ ملی. عملکردی استعداد جسمانی وی با عنوان «جام کارون» که در شهر اهواز قرار دارد، گفت: عملکردی استعداد جسمانی این یک ورزش معتبر جهانی با یک فدراسیون بین المللی است که 85 کشور عضو آن هستند و در ایران اخیراً در […]

به گزارش خبرنگار مهر اصغر آزادیان ظهر امروز جمعه در نشست خبری جایزه بزرگ ملی. عملکردی استعداد جسمانی وی با عنوان «جام کارون» که در شهر اهواز قرار دارد، گفت: عملکردی استعداد جسمانی این یک ورزش معتبر جهانی با یک فدراسیون بین المللی است که 85 کشور عضو آن هستند و در ایران اخیراً در 2 بخش عمومی مجوز رسمی از وزارت ورزش دریافت کرده است.

رئیس کمیته عملکردی استعداد جسمانی فدراسیون آمادگی جسمانی تصریح کرد: برنامه ریزی ما برای 80 میلیون نفری کشور است، حضور ملی پوشان و مسئولان فدراسیون در حال حاضر به خوزستان نشان از اهمیت و جایگاه این ورزش دارد.

وی گفت: مسابقات جهانی. عملکردی استعداد جسمانی امسال نروژ از دوم تا پنجم آذرماه میزبانی خواهد داشت و تیم های ملی مردان و زنان پس از اخذ ویزا به صورت رسمی به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

رئیس کمیته عملکردی استعداد جسمانی فدراسیون تناسب اندام گزارش داد: ۲۵ ورزشکار از ۱۳ استان کشور در مسابقات جایزه بزرگ «جام کارون» به رقابت می پردازند که پنج ورزشکار از خوزستان هستند.

آزادیان ادامه داد: تاکنون از حدود 2000 نفر تست گرفته شده و 700 نفر به صورت آنلاین شرکت کردند که از بین آنها بهترین ها انتخاب شدند.

وی گفت: جایزه مسابقه 60 میلیون شات، یعنی 30 میلیون شات، 20 میلیون شات و 10 میلیون شات برای مقام اول تا سوم است.

به گزارش مهر، مسابقات کشوری با جوایز بزرگ عملکردی استعداد جسمانی با عنوان «جام کارون» امروز با حضور 25 ورزشکار از سراسر کشور در اهواز برگزار می شود. میشم زمانی راد، حامد فرامرزی، صمد حبیبی، حمیدرضا رفتم بیرون پور و رضا رضایی از ورزشکاران خوزستانی هستند که در این مسابقات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.