افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

در نیمه دوم مقابل هنگ کنگ، بازی را با خیالی آسوده گرفتیم

  • کد خبر : 129639
در نیمه دوم مقابل هنگ کنگ، بازی را با خیالی آسوده گرفتیم

آفتاب نیوز: تیم فوتبال ایران در اولین بازی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی با چهار گل هنگ کنگ را شکست داد. مهدی طارمی پس از این برد گفت: چه خوب که توانستیم برنده مسابقه باشیم. بازی اول را با قدرت پشت سر گذاشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. انشاالله روند خوبی در پیش خواهیم […]

آفتاب نیوز:

تیم فوتبال ایران در اولین بازی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی با چهار گل هنگ کنگ را شکست داد. مهدی طارمی پس از این برد گفت: چه خوب که توانستیم برنده مسابقه باشیم. بازی اول را با قدرت پشت سر گذاشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. انشاالله روند خوبی در پیش خواهیم داشت.

و ادامه داد: بازی با ازبکستان سخت است. ازبکستان تیم خوبی است و ما در کفا مقابل آنها بازی کردیم و شرایط سختی را برای ما ایجاد کردند. بیایید بهترین نتیجه را بگیریم.

طارمی درباره پاس گل سردار آزمون گفت: قطعا این نکته مثبتی است و در تمام این سال ها تکرار شده است. ما هرگز خودخواه نبوده‌ایم و هر زمان که توانسته‌ایم به تیم کمک کنیم و از آن فراتر برویم، این کار را کرده‌ایم. من پاس های زیادی به سردار داده ام و او به من، این طبیعی است.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه قلنویی در پایان بازی کمی از نحوه بازی خود ناراحت بود و ظاهرا از نحوه بازی شجاع خلیل زاده ناراحت بود، گفت: بحث شجاع خلیل زاده نبود. نیمه دوم بازی را آزادانه گرفته بودیم و این اتفاق در پایان نیمه اول افتاد. اگر می خواهیم قهرمان آسیا شویم باید بر این ذهنیت غلبه کنیم و 90 دقیقه با تمام توان بازی کنیم.

طارمی در خصوص روند آماده سازی تیم ملی گفت: قبل از این مسابقات دوستانه بود و حالا رسمی شد. نمی توان مشخص کرد با چه تیمی بازی کنیم، هرچند مقابل تیم های قدرتمندی بازی نکردیم اما به اهدافمان رسیدیم.

وی در خصوص نسل طلایی تیم ملی و شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا افزود: نمی توان گفت کدام نسل نسل طلایی است و مردم باید نظر خود را داشته باشند. ما هر کاری برای قهرمانی انجام می دهیم و با توجه به اینکه پتانسیل قهرمانی وجود دارد، طبیعتا تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

مهاجم تیم ملی درباره وحدت در تیم ملی گفت: فکر می کنم اتحادی که در سال های اخیر داشتیم قوت گرفته و انشالله بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.