افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

فداکاری بازیکنان پیروزی اصلی ما بود.

  • کد خبر : 129469
فداکاری بازیکنان پیروزی اصلی ما بود.

به گزارش اسمارتک نیوز، امیر قلعه نویی پس از پیروزی 4 بر صفر شاگردانش مقابل هنگ کنگ در اولین دیدار مقدماتی جام جهانی 2026، گفت: بازی خوبی انجام دادیم. یکی از نکات قابل توجه این بود که بچه ها نسبت به یکدیگر بسیار بخشنده بودند و توپ ها را به دیگران می دادند که خودشان […]

به گزارش اسمارتک نیوز، امیر قلعه نویی پس از پیروزی 4 بر صفر شاگردانش مقابل هنگ کنگ در اولین دیدار مقدماتی جام جهانی 2026، گفت: بازی خوبی انجام دادیم. یکی از نکات قابل توجه این بود که بچه ها نسبت به یکدیگر بسیار بخشنده بودند و توپ ها را به دیگران می دادند که خودشان می توانستند گل بزنند. این رویداد پیروزی اصلی ما بود.

و افزود: بازی را خوب شروع کردیم و گل زدیم و در ادامه نیمه اول کمی روی شکم کار کردیم. در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم اما بسیاری از آنها محقق نشدند. در مجموع در دفاع، خلق موقعیت و حمله خوب بودیم. بازی مقابل این تیم هایی که رویکرد کاملا تدافعی دارند سخت است.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خدا را شکر با بازی هجومی به برتری خوبی دست یافتیم. از همه تماشاگران و به خصوص زنانی که از تیم حمایت کردند تشکر می کنم.

وی در خصوص مشکلات موجود در تیم ملی گفت: همه گروه ها از سران فدراسیون گرفته تا کادرفنی و بازیکنان برای رسیدن به هدف تلاش می کنند. مشکلاتی وجود دارد اما مهم این است که سعی کنیم مردم را خوشحال کنیم. ما یک تیم هستیم و همه می خواهند تیم به نتیجه خوبی برسد. حالا بزرگسالان تیم ملی واقعا کمک می کنند. از نظر فنی و رفتاری تقریباً به آنچه می خواهیم رسیده ایم و هدف ما شادی مردم است. کل مجموعه ما با قلبش برای مردم بازی می کند.

قلانوی تصریح کرد: فوتبال در آسیا در حال پیشرفت است و تیم ها به هم نزدیک شده اند. مثل قبل نیست که 17 گل به مالدیو زدیم. در دنیا فوتبال فرصتی است که می تواند به مردم کمک کند و همه کشورهای آسیایی در سال های اخیر روی آن سرمایه گذاری کرده اند. این درست نیست که از قبل خود را برنده بدانیم و باید قدرت تاکتیکی خود را افزایش دهیم.

سرمربی تیم ملی گفت: باید نظم را در ساختار دفاعی و هجومی تیم حفظ کنیم. صحبت من با بازیکنان در طول مسابقه این بود که بازی را به شرایط خودش برگردانیم. بازیکنان باید بدانند که هر فرصتی آخرین فرصت آنهاست و نباید توپ را از یک قدمی بیرون بیاندازند.

قلعه نویی در خصوص تغییرات در ساختار تیم ملی تصریح کرد: تغییرات نیاز به زمان دارد و اکنون مقدماتی جام جهانی است و باید بازی ها را ببریم. من جوانان را می شناسم و قبلاً در باشگاه و تیم ملی این کار را انجام داده ام. بازیکنان جوان باید به تدریج وارد ترکیب شوند. اگر در دقایق ابتدایی این دیدار به گل نمی رسیدیم شاید روند بازی فرق می کرد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما باید کار خود را انجام دهیم و بازیکنان باید زندگی کنند. ما آنها را زیر نظر داریم و با توجه به قدرت تاکتیکی خودمان و شرایط حریف گاهی تغییراتی در ترکیب ایجاد می کنیم.

وی در خصوص شرایط سنی افرادی مانند احسان حاجی صفی گفت: دیروز هم گفتم سن در شناسنامه یک چیز است و آمادگی بازیکن بحث دیگری. همه شرایط بازیکنان را آنالیز و بررسی می کنیم. خوشبختانه در هر پست دو تا سه بازیکن خوب داریم که برخی از آنها حتی در فهرست حضور ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.