افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

انتخابی جام جهانی 2026 پیروزی آسان ایران مقابل هنگ کنگ + جدول – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 129433
انتخابی جام جهانی 2026 پیروزی آسان ایران مقابل هنگ کنگ + جدول – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود از مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 هنگ کنگ را شکست داد. تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. گل های […]

تیم فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود از مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 هنگ کنگ را شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. گل های ایران را سردار آزمون در دقایق 12 و 15، مهدی طارمی در 87 و رامین رضاییان در 90 + 2 به ثمر رساندند.

شاگردان قلعه نویی که در نیمه اول برتری خود را بر رقیب خود دیکته کردند و 2 گل زودهنگام به ثمر رساندند، در نیمه دوم 2 گل دیرهنگام به ثمر رساندند، به عنوان سرگروه خود راهی ازبکستان خواهند شد. این تیم در 10 دقیقه پایانی بازی بسیار بهتر از بقیه نیمه دوم بازی کرد.

در دیگر دیدار این گروه، ازبکستان با نتیجه 3 بر یک ترکمنستان را شکست داد. ایران در دومین بازی خود سه شنبه 9 آبان ماه میهمان ازبکستان خواهد بود.

تیم ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش (74- رضا اسدی)، محمد محبی (70- مهدی ترابی)، سامان قدوس (70- مهدی عمیدی) طارمی (90- محمدجواد حسین نژاد) و سردار آزمون.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد نظمی ناصرالدین از مالزی بود که نام یوئه و لام هینگ تینگ از هنگ کنگ و شجاع خلیل زاده از ایران را با کارت زرد جریمه کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)