افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

سرمربی تیم فوتبال هنگ کنگ: باخت 4 گل مقابل ایران طبیعی است – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 129424
سرمربی تیم فوتبال هنگ کنگ: باخت 4 گل مقابل ایران طبیعی است – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، یورن اندرسون در نشست خبری پس از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران که با شکست ۴ بر صفر مقابل تیم ملی هنگ کنگ همراه بود: این پیروزی را به ایران تبریک می گویم. می دانستیم ایران تیم قدرتمندی است که بازیکنان باکیفیتی دارد. وی ادامه داد: هدف ما نخوردن گل […]

به گزارش خبرنگار مهر، یورن اندرسون در نشست خبری پس از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران که با شکست ۴ بر صفر مقابل تیم ملی هنگ کنگ همراه بود: این پیروزی را به ایران تبریک می گویم. می دانستیم ایران تیم قدرتمندی است که بازیکنان باکیفیتی دارد.

وی ادامه داد: هدف ما نخوردن گل در این دیدار بود و نتوانستیم موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه ایران ایجاد کنیم. دو گلی را که در ابتدای بازی خوردیم نباید می خوردیم و بیهوده خوردیم. اما کم کم بازی بهتری انجام دادیم و عملکرد تیمی بهتری داشتیم. ایران در نیمه دوم سه موقعیت گلزنی روی دروازه ما ایجاد کرد و در پایان دو گل دیگر دریافت کردیم. برای من شکست 4 بر صفر مقابل ایران قابل قبول است و ایرادی ندارد.

اندرسون گفت: دو سال است که هدایت تیم ملی هنگ کنگ را بر عهده دارم. قبل از آمدن به اینجا، هنگ کنگ بازی دفاعی تری انجام داد. سعی کردم این را تغییر دهم و رویه فوتبال تهاجمی را با فشار از بالا معرفی کنم. ما سعی می کنیم با این روند به موفقیت های بیشتری برسیم.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ اضافه کرد: در این دیدار همه بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم، 5 یا 6 بازیکن ما به دلیل مصدومیت یا مشکلات دیگر نتوانستند در این بازی شرکت کنند. باید از این مسابقه درس بگیریم، دو بازی دیگر مقابل آنها خواهیم داشت، یکی در جام ملت های آسیا و دیگری در بازی برگشت همان رقابت ها.

وی در خصوص شانس قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا گفت: ایران را جزو مدعیان این جام قرار می دهم. ایران، کره جنوبی و ژاپن سه تیمی هستند که شانس بالایی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا دارند.

اندرسون خاطرنشان کرد: ایران بازیکنان خوب زیادی دارد که برای تیم های مختلف دنیا بازی می کنند. در مورد صعود این گروه اگر بخواهم واقع بین باشم باید بگویم که شانسی برای صعود مقابل ایران و ازبکستان نداریم اما باید بتوانیم در بازی های خانگی خود حداقل امتیاز کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.