افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

دعوای مغرور با نوزادان

  • کد خبر : 129419
دعوای مغرور با نوزادان

آفتاب نیوز: سردار سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه (4 آبان) در مراسم سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، با اشاره به نقش مردم اصفهان در پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی و همچنین در دوران دفاع مقدس گفت: هر سرزمین و هر ملت و مردم هر کشوری با عناصر […]

آفتاب نیوز:

سردار سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه (4 آبان) در مراسم سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، با اشاره به نقش مردم اصفهان در پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی و همچنین در دوران دفاع مقدس گفت: هر سرزمین و هر ملت و مردم هر کشوری با عناصر خاص و برجسته ای شناخته می شود. هر سرزمینی ویژگی خاصی دارد. اصفهان به راستی نماد میانه جهان و همیشه مترادف شکوه و همزاد عظمت است که سابقه درخشانی در اعصار اسلام و تاریخ تمدن ایرانیان بر روی زمین دارد و هر دو نشانه درخشانی است. در گذشته و حال

وی تاکید کرد: این سرزمین مهد رشد فقاهت، سرزمین علمای بزرگ و دانشمندان جاویدان با آوازه جهانی، سرزمین هنر فراتر از مرزهای ایران است که با جلوه های بی نظیر خود جهان را به حیرت واداشت، سرزمین صنعت و سرزمین مردان با فرهنگ پیشرو در مجموعه ایران بزرگ و کره زمین. آن زمین است

سردار سلامی با تاکید بر اینکه اصفهان استانی با رهبران بزرگی است که چهره های نوع دوستشان هرگز در تاریخ ایران و اسلام فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: استان اصفهان شهدایی چون حاج احمد کاظمی، حاج حسین خرازی، حاج ابراهیم همت و حجت الاسلام والمسلمین شهیدانی دارد. ردانی پور شهید شهبازی و کهکشانی پر از ستارگان روی زمین است که به برکت شهدای آن بهشتیان این کشور را بهتر از زمینیان می شناسند و این گلستان شهدا نشانه این گفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: چهارم آبان سال 61 برای استان اصفهان پدیده منحصر به فردی و استثنایی ایجاد کرد و اگر از آسمان به زمین نگاه می کرد راهی مانند شیری را می دید. راه شهدایی که بر دستان مردم تشییع شدند. اصفهان در آن روز وصف واژه هایی بود که ایمان و معرفت را تعریف می کرد و در واقع اصفهان نمایانگر ایثار، وفاداری، شهادت، ولایت مداری، میهن پرستی، ایمان، عشق الهی است، با بدن های پاکی که از نماز ظهر تا ظهر حفظ می شود. نماز مغرب و عشا. دستان دریای بیکران مردم دفن شد، تفسیر شد و این تصویر معنوی تاریخ بزرگی برای اسلام، ایران، استان اصفهان و شهر اصفهان ساخت.

وی با بیان اینکه امروز این فضا مملو از جمعیتی است که پس از 41 سال برای گرامیداشت آن حماسه و یوم الله آمده اند، گفت: این حضور به این دلیل است که مردم با وجود جوانان برای دفاع از دین خدا حاضر شدند. پاره شدند. . دست از یاری دین خدا بر نمی دارند و به همین دلیل است که اصفهانی ها در همان روز صف کشیدند و به میدان رفتند تا جبهه ها خالی نشود.

سلامی ادامه داد: عاشورا زینت جدیدی به شخصیت این مردم می بخشد، گویی عاشورا تکرار می شود و معنا و عشق می آفریند و اصفهان به 23 هزار شهیدی که خیابان هایشان مزین به شهداست افتخار می کند. شهدا باعث سربلندی ایران شدند و به اسلام حیات و جاودانگی بخشیدند و ذلت ملتی را در مقابل دنیای دشمن جایز نگذاشتند چرا که شهدا یکپارچه بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که همه دنیا قاطعانه و جدی عمل کرده اند و همه دشمنان آن زمان برای نابودی ایران متحد شده اند زیرا می دانستند اگر ادامه این انقلاب امکان پذیر باشد، جهانی خواهد شد. استکبار آرام نمی گیرد و نمی تواند بر سرنوشت خود مسلط شود. مسلمانان پیروز می شوند و نمی توانند شکوه و عظمت را زیر سایه خود دفن کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه استکبار می داند که همزیستی با اسلام راز نیست چرا که اسلام جنین نور است و وقتی ظهور کرد تاریکی باید از بین برود، گفت: نبرد نور و ظلمت همیشه با پیروزی نور به پایان می رسد. . ، و این بدون تغییر باقی می ماند و توسط خداوند تغییر شکل می دهد. اراده خداوند به پیروزی مؤمنان بر کفار و منافقان و مشرکان اختصاص دارد و تمام تاریخ گواه بر تحقق امر الهی است و اصفهان این شایستگی را داشت که تحقق خواست خدا را نشان دهد.

وی ادامه داد: دنیا اصفهان را با این ویژگی ها می شناسد، نصف دنیا یعنی نصف حقیقت دنیا، چون اصفهان همیشه طرف حق است. اینجا اهل بیت(ع) در دل مردم جایگاهی وصف ناپذیر دارد. به همین دلیل است که جوانان این دیار با اشتیاق به روستاها رفتند و به همین دلیل خانواده های هفت، شش، پنج، چهار، سه، دو و چند خانواده با یک شهید هستند. اعزام داوطلبانه نیروها و کمک های مردمی پس از 25 آبان نشان می دهد که اسلام همیشه در این سرزمین می درخشد.

سردار سلامی گفت: امروز بار دیگر مستکبران جهان متحد شدند و در نمایشی ناپسند، شرم آور و بسیار تحقیرآمیز برای خود و با خضوع و ذلت و با تمام توان به جنگ نوزادان رفتند. بزرگترین امپراتوری جهان به کشتن نوزادان در اتاق عمل افتخار می کند و میدان پیروزی خود را در بیمارستان می داند. اما از سوی دیگر، جوانان فلسطینی باتلاقی را برای آمریکا و اسرائیل ایجاد کردند: از 1600 ماشین جنگی، حدود 180 دستگاه منهدم شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مظلومیت مردم شریف بالاخره کار خود را می کند و به روزهای پیروزی و پیروزی می رسند. این نصرت و نصرت خداوند نزدیک است، همچنان که طوفان الاقصی از جایی که انتظارش را نداشتند به آنها رسید و جنگی نامرئی به راه انداختند و از هر سایه ای می ترسند.

سردار سلامی تصریح کرد: امروز مسلمانان جهان بیش از هر زمان دیگری همدل هستند و همبستگی جهانی در دنیا شامل غیر مسلمانان نیز شده است. دشمنان نمی توانند اراده ملت فلسطین را از بین ببرند. در حالی که مردم این سرزمین با روحیه مقاومت از قرآن آموخته اند که راه سعادت مسلمانان با استقامت در روستا است و فلسطین باقی خواهد ماند و سیاستی که باید مدفون شود، سیاست استکبار است و غزه خواهد شد. قبرستان صهیونیست ها امروز سردرگمی، ترس و آینده ای مبهم در رژیم صهیونیستی فراگیر شده است، سرزمینی که دیگر جای زندگی نیست و مهاجرت معکوس آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.