افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ضرورت ایجاد پست های امنیتی در مناطق جنگلی لرستان

  • کد خبر : 129259
ضرورت ایجاد پست های امنیتی در مناطق جنگلی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ حسین میرزایی با اشاره به احداث پاسگاه های امنیتی در چهار منطقه جنگلی استان گفت: احداث پاسگاه های امنیتی موجب افزایش امنیت مناطق جنگلی می شود و مجرمان دیگر نمی توانند جنگل را به راحتی تخریب کنند. وی با بیان اینکه همکاران باید با تلاش مضاعف و کار جهادی وظایف […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ حسین میرزایی با اشاره به احداث پاسگاه های امنیتی در چهار منطقه جنگلی استان گفت: احداث پاسگاه های امنیتی موجب افزایش امنیت مناطق جنگلی می شود و مجرمان دیگر نمی توانند جنگل را به راحتی تخریب کنند.

وی با بیان اینکه همکاران باید با تلاش مضاعف و کار جهادی وظایف محوله را به بهترین نحو انجام دهند، خاطرنشان کرد: احداث پاسگاه های امنیتی در مناطق شوراب چگانی، طرهان کوهدشت، تنگ پری نورآباد و بسطام الشتر باعث افزایش حفاظت می شود. عامل روی زمین ملی خواهد بود.

میرزایی با بیان اینکه برای کلانتری شوراب 10 میلیون و 842 هزار ریال، ترهان 9 میلیارد و 820 میلیون ریال، تنگ پری 17 میلیون و 342 میلیون ریال و بسطام 20 میلیارد و 620 میلیون ریال هزینه می شود، تصریح کرد: استان منبع تامین اعتبار است. پس از تکمیل این 4 کلانتری، محل ساخت ایست های بازرسی جدید در سایر مناطق حساس جانمایی و اجرا شود.

وی بیان کرد: حفاظت از عرصه های ملی استان وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که ارتقای پوشش حفاظتی اراضی ملی با استفاده از فناوری های نوین و پایش ماهواره ای اراضی ملی و استفاده از کف هوشمند است. سیستم های مدیریت و نظارت با هدف افزایش ضریب حفاظتی فضاهای ملی به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از مشارکت فعالان، تشکل های مردمی و عموم مردم خواهر و برادر استان در حفاظت از منابع ملی به ویژه جنگل ها و مراتع استان، گفت: انتظار می رود مردم شریف مشاهده هر نوع تخریب جنگل ها و مراتع باید به شماره تلفن رایگان 1504 و سامانه 139 اطلاع داده شود تا یگان حفاظت منابع طبیعی استان در کمترین زمان ممکن به محل برسد.

مهدی زکی پور / لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.