افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

200 جهیزیه به زوج های جوان چهارمحال و بختیاری اهدا شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 129250
200 جهیزیه به زوج های جوان چهارمحال و بختیاری اهدا شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر پنج شنبه ستاد جهاد اجتماعی بنیاد باین 200 جهیزیه اهدا کرد. بین المللی خیریه آبشار عاطفه به افراد نیازمند اهدا شد. این موقوفات شامل اقلام اولیه زندگی مانند فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی، ماشین لباسشویی، پنکه و … است که هر سری حدود 30 میلیون تومان معادل حمایت بنیاد […]

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر پنج شنبه ستاد جهاد اجتماعی بنیاد باین 200 جهیزیه اهدا کرد. بین المللی خیریه آبشار عاطفه به افراد نیازمند اهدا شد. این موقوفات شامل اقلام اولیه زندگی مانند فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی، ماشین لباسشویی، پنکه و … است که هر سری حدود 30 میلیون تومان معادل حمایت بنیاد باهیا است. بین المللی موسسه خیریه آبشار محبت ها و مشارکت خیرین از استان های خاص کشور برنامه ریزی شده است.

این کار خیرخواهانه با هدف تسهیل ازدواج برای جوانان، ترویج ازدواج آسان و حمایت از افراد کم برخوردار که شرایط مالی مناسبی برای تهیه جهیزیه ندارند انجام شد.

اهدای 200 ست جهیزیه به مردم چهارمحال و بختیاری از جمله برنامه های خیریه ای بود که همزمان با سفر هیات رئیسه جمهوری به این استان انجام شد. امور شهر حالت EM عبداللهی و مدیر منطقه 6 خانم رحمتی برگزار شد.

مدیر اردوگاه جهاد اجتماعی تاسیس کشور بین بین المللی فاطمه چوپانی در بیانیه خود در این مراسم گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه فعالیت خود را از سال 1379 در مشهد مقدس آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 900 نمایندگی، 10 هزار کارمند و بیش از 300 هزار نفر در این شهر مشغول به فعالیت هستند. حمایت شده و همچنین هدف این بنیاد کمک به خانواده های بی سرپرست، سادات، زنان سرپرست خانوار، نخبگان علمی، ازدواج و تامین جهیزیه، تحکیم بنیان خانواده، فرزندان است. بیاورید و در این زمینه ها فعال است و با سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه در استان چهار محال بختیاری حضور یافت.

وی تصریح کرد: مبنای بین بین المللی بنا به وظیفه موسسه خیریه کاسکاد عاطفه در نظر دارد با حمایت این استان 200 سری جهیزیه برای مردم نواروس اهدا کند. شوهران انجام خواهد شد.

چوپانی ادامه داد: این جهیزیه ها به افراد کم نمایندگی تعلق می گیرد و این اقلام از استان های خاصی از کشور از جمله تهران، خراسان رضوی (مشهد مقدس) و اصفهان است.

چوپانی با تقدیر و تشکر از خیرین گفت: آبشار عاطفه ها در این استان در خط مقدم فقر قرار دارد. ستیزه جویانه تلاش دارند به بهترین نحو به خانواده های تحت حمایت این بنیاد و نیازمندان این استان کمک کنند.

وی اذعان داشت: تسهیل ازدواج یکی از محورهای اصلی نهادها و موسسات خیریه حمایتی است و با توجه به ایجاد حوزه جهاد اجتماعی کشور که وظیفه مقابله با استان ها و محرومیت زدایی را بر عهده دارد، از ابتدای سال 1402 به طور همزمان. با سفرهای استانی رئیس این بنیاد، برگزاری نمایشگاه توانمندی های بنیاد و اهدای جهیزیه به استان های محروم در دستور کار قرار دارد. جمع شده است است.

چوپان گفت: در خوزستان با سریال 133 آذربایجان شرقی با سریال 313 و کهگیلویه و بویار احمد با سریال 313 و کردستان با سریال 110 و اکنون در استان اهدای 200 عدد جهیزیه چهارمحال و بختیاری به شوهران جوان به فعالیت و مهروزی حمایت خیرین استان تهران همچنان ادامه دارد و انتظار می رود این حرکت جهادی همواره در راس امور باشد. بودن ما را بر آن داشت تا نقش مهمی در به چالش کشیدن جوانان جامعه ایفا کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.