افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین رژگونه برای پوست گندمی.

  • کد خبر : 129149
بهترین رژگونه برای پوست گندمی.

رژگونه یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایش در بین خانم هاست. رژگونه با پودر نرم یا رنگدانه کرم صورت شما را سالم تر و شاداب تر نشان می دهد. رژگونه برای افرادی که پوست گندمی دارند شامل رنگ های قهوه ای، صورتی و هلویی است. البته اگر از رنگ نامناسب استفاده کنید، نه تنها شما را […]

رژگونه یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایش در بین خانم هاست. رژگونه با پودر نرم یا رنگدانه کرم صورت شما را سالم تر و شاداب تر نشان می دهد. رژگونه برای افرادی که پوست گندمی دارند شامل رنگ های قهوه ای، صورتی و هلویی است. البته اگر از رنگ نامناسب استفاده کنید، نه تنها شما را زیبا نمی کند، بلکه ممکن است روی عکس نیز تاثیر بگذارد.

رنگ پوست بسیاری از مردم مناطق مرکزی ایران گندمی است. پوست گندم نه خیلی تیره است و نه خیلی روشن. به همین دلیل بسیاری از افراد نمی دانند چگونه رژگونه و رنگ رژ لب مناسب را برای این نوع پوست ها انتخاب کنند. در زیر به معرفی و بررسی انواع رژگونه برای پوست گندمی می پردازیم و در نهایت بهترین رژگونه برای این پوست ها را ارائه می دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین رنگ رژگونه مناسب پوست گندمی.

به طور کلی بهترین رنگ رژگونه برای پوست های متوسط ​​یا تیره است، یعنی اگر رنگ موهای شما کمی روشن، صورتی کم رنگ یا هلویی باشد. این رنگ ها خستگی صورت را به خوبی پوشش می دهند و با رنگ پوست های متوسط ​​هماهنگی بسیار جذابی دارند. رنگ مو یکی از موثرترین پارامترهای جذابیت خانم ها است، می توانید صفحه را بررسی کنید رنگ مو مناسب پوست گندمی.بهترین و مناسب ترین رنگ مو را برای خود بشناسید.

در انتخاب و خرید انواع رژگونه برای پوست گندمی به این نکته توجه داشته باشید که اگر رنگ پوست سبزتری دارید تا حد امکان از رنگ های گیلاسی دوری کنید. زیرا این رنگ صورت شما را پف کرده نشان می دهد.

رژگونه مناسب پوست گندمی.
رژگونه مناسب پوست گندمی.

جالب است بدانید افرادی که رنگ پوست تیره دارند در هنگام خرید رژگونه آزادی انتخاب بیشتری دارند. زیرا می توانند از انواع رژگونه های هلویی، قهوه ای و مرجانی استفاده کنند. البته این افراد می توانند از رژگونه های مایع و مات نیز استفاده کنند. استفاده از این نوع رژگونه بستگی زیادی به نوع آرایشی که شما ترجیح می دهید دارد. به عنوان مثال، اگر از رژگونه مایع روشن استفاده می کنید، بهتر است از سایه های روشن استفاده کنید که با رنگ رژگونه شما یا نکات انتخابی مطابقت دارد. رنگ رژ لب برای پوست گندمی. خوب بدانند

رژگونه صورتی

رژگونه های صورتی بهترین رژگونه برای افرادی با پوست گندمی هستند. البته افرادی با این رنگ پوست می توانند از رژگونه های قرمز استفاده کنند به شرطی که خشن نباشند.

روی پوست گندمی، رژگونه های صورتی با رنگدانه پاپایا با انعکاس روشن بسیار طبیعی به نظر می رسند.

رژگونه قهوه ای

نوع دیگر رژگونه برای پوست گندمی رژگونه قهوه ای و خاک رس است که گرمای بسیار خوبی به این رنگ پوست می دهد. به طور کلی رنگ های قهوه ای تیره و آجری هارمونی فوق العاده ای با پوست تیره و گندمی ایجاد می کنند.

رژگونه هلویی

همانطور که گفتیم بهترین رژگونه برای پوست گندمی رژگونه هلویی است که چهره را بسیار شاداب می کند. این رنگ رژگونه طیف بسیار وسیعی دارد و می توان گفت با هر رنگ پوستی سازگار است. بد نیست بدانید که این رنگ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع رژگونه است.

رنگ رژگونه را با توجه به رنگ لباس انتخاب کنید.

در انتخاب و خرید انواع رژگونه باید علاوه بر رنگ و تن پوست به رنگ لباس نیز توجه کرد. به عنوان مثال، اگر لباس شما سفید یا گلدار است، رژگونه مرجانی را انتخاب کنید و اگر لباس شما خنثی یا روشن است، رژگونه صورتی را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که رژگونه های صدفی با لباس های تیره و رژگونه های هلویی با لباس های ساده سازگاری دارند. در نهایت، اگر لباس شما ساتن است، بهتر است رژگونه های صورتی تیره را انتخاب کنید. برخلاف تصور رایج، هماهنگی آرایش با لباس به معنای هماهنگی همه چیز با یکدیگر نیست. بلکه منظور از ترکیب، استفاده از رنگ هایی است که همگی از یک طیف رنگی غالب و دارای هارمونی و تناسب هستند.

در انتخاب و خرید انواع رژگونه بر اساس رنگ لباس به این نکته توجه داشته باشید که در آرایش خود از رنگ دقیق پیراهن خود استفاده نکنید. به عنوان مثال، اگر پیراهن شما سرخابی است، رژ لب یا رژگونه شما نباید دقیقاً سرخابی باشد.

رنگ رژگونه برای پوست گندمی متناسب با فصل انتخاب کنید.

انتخاب رژگونه بر اساس فصلی که در آن هستید نقش مهمی در جذابیت شما دارد. به طور کلی تابستان فصل رنگ های روشن و شاد است و رژگونه های اکلیلی روی پوست های تیره و برنزه تاثیر فوق العاده ای دارد. اما از طرفی در فصل زمستان بهتر است سراغ رنگ های گرم و مات بروید.

قبل از خرید انواع رژگونه برای پوست گندمی، مشورت با آن را فراموش نکنید پنکیک پوست گندمی با دقت بخوانید تا تاثیر رژگونه مناسب را روی پوست خود ببینید.

انواع رژگونه برای پوست گندمیانواع رژگونه برای پوست گندمی
انواع رژگونه برای پوست گندمی

نکاتی برای استفاده از رژگونه

در استفاده از رژگونه باید به چند نکته توجه کرد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • هنگام استفاده از رژگونه حتما به فرم صورت خود توجه کنید. به عنوان مثال، روی صورت های گرد، برای لاغرتر نشان دادن صورت، رژگونه را روی استخوان گونه بمالید و آن را بیرون بکشید و تا شقیقه بالا ببرید و مخلوط کنید. برای بهبود ظاهر صورت های مربعی، بهتر است رژگونه را در امتداد گونه ها و یک اینچ از هر طرف بینی بزنید و کمی رژگونه در آنجا بزنید.

خوب است بدانید برای صورت های بلند برای نرم شدن پوست بهتر است رژگونه را زیر سطح برجسته گونه ها بزنید و به سایر قسمت های صورت پخش نکنید.

همانطور که گفتیم یکی از اولین معیارها برای انتخاب بهترین و مناسب ترین رژگونه، توجه به رنگ پوست است. به طور کلی رنگ پوست افراد به سه دسته کلی روشن، متوسط ​​و تیره تقسیم می شود. پس از شناسایی رنگ پوست خود، رنگ رژگونه مناسب را انتخاب کنید تا بیشترین هماهنگی بین پوست و رنگ گونه های شما ایجاد شود. به عنوان مثال، اگر رنگ پوست شما روشن است، رنگ های سرد و برای پوست های تیره، رنگ های گرم را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اگر رژگونه ای را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان متضاد باشد، نه تنها آرایش شما زیباتر نمی شود، بلکه زیبایی صورت شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

  • رژ لب خود را بر اساس رنگ رژگونه انتخاب کنید.
  • رژگونه های پودری را با کمک برس آرایشی روی صورت خود پخش کنید.
  • هنگام استفاده از رژگونه کرم، از مخلوط کن یا اسفنج آرایشی استفاده کنید.
  • حتما برس یا اسفنج آرایش خود را در فواصل زمانی کوتاه بشویید.
  • تحت هیچ شرایطی از رژگونه استفاده نکنید. زیرا با این کار صورت شما مصنوعی یا سرخ می شود.
  • و…

نحوه زدن رژگونه برای پوست گندمی

هنگام استفاده از انواع رژگونه برای پوست گندمی و حتی سایر رنگ های پوست، آن را زیر استخوان گونه نمالید. یعنی با توجه به فرم صورت تان باید رژگونه را روی گونه ها یا بالای آن بزنید. رژگونه زدن زیر استخوان گونه به هیچ عنوان توصیه نمی شود و باید این ناحیه را فقط با خطوط کانتور آرایش کنید تا برجستگی بیشتری روی گونه هایتان دیده شود.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.