افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

ایجاد استیکر با هوش مصنوعی / عملکرد جدید اینستاگرام

  • کد خبر : 128953
ایجاد استیکر با هوش مصنوعی / عملکرد جدید اینستاگرام

همانطور که TechCrunch در گزارش خود توضیح می دهد، مدل Segment Anything AI همچنین به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء موجود در تصویر را با یک کلیک برش دهند. برای استفاده از این ویژگی، می‌توانید گزینه جدید «ایجاد» را در کادر جستجوی استیکر انتخاب کنید. ماه گذشته متا ابزار هوش مصنوعی Emu را برای […]

همانطور که TechCrunch در گزارش خود توضیح می دهد، مدل Segment Anything AI همچنین به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء موجود در تصویر را با یک کلیک برش دهند. برای استفاده از این ویژگی، می‌توانید گزینه جدید «ایجاد» را در کادر جستجوی استیکر انتخاب کنید.

ماه گذشته متا ابزار هوش مصنوعی Emu را برای ایجاد استیکر در برنامه های چت معرفی کرد و شایان ذکر است که ویژگی جدید متفاوت است. با Emu می‌توانید بر اساس دستور متنی خود استیکر تولید کنید، اما در ویژگی جدید باید عکس‌ها و ویدیوهای خود را آپلود کنید.

امکان جدید ایجاد استیکرهای شخصی شده با هوش مصنوعی در حال حاضر “تجربی” است. متا همچنین ویژگی‌های بیشتری را برای سازندگان اینستاگرام به ارمغان می‌آورد، از جمله ویژگی‌های جدید «Undo» و «Redo» برای Reels، ابزارهای جدید برای گسترش، برش، و چرخش کلیپ‌ها و دسترسی به هاب جدید برای ایجاد میم.

فیلترهای جدید اینستاگرام

اینستاگرام همچنین فیلترهای جدیدی برای عکس ها اضافه کرده است. این شبکه اجتماعی در پست وبلاگ خود توضیح داد که فیلترهای اضافه شده شامل فیلترهایی هستند که “رنگ های ظریف” و “سبک های گویاتر” را در دسترس کاربران قرار می دهند.

علاوه بر این، متا 10 صدای جدید متن به گفتار انگلیسی را در دسترس کاربران کشورهای منتخب قرار داده و شش فونت و سبک متن جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

اینستاگرام همچنین برخی از ویژگی‌های خود را بهینه‌سازی کرده است، از جمله افزودن راه‌های جدید برای جستجوی صداهای پرطرفدار یا دسترسی به مرورگر صوتی، و نمای ساده پیش‌نویس‌ها که در آن می‌توانید پیش‌نویس‌ها را تغییر نام داده و زمان‌بندی کنید.

ویژگی‌های جدید اینستاگرام امروز در دسترس هستند، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا همه کاربران به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.