افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

اتفاقی که در پشت صحنه رختکن پرسپولیس افتاد/نتیجه بازی خطرناک شد!

  • کد خبر : 128849
اتفاقی که در پشت صحنه رختکن پرسپولیس افتاد/نتیجه بازی خطرناک شد!

تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه بعد از دو روز تعطیلی باید تمرینات خود را آغاز می کرد که جریمه 10 درصدی این باشگاه مجبور به اعتصاب شد تا یحیی گل محمدی و بازیکنانش در رختکن شهید کاظمی ماندگار شوند. ورزشگاه و تیم را تمرین نکرد. سرمربی پرسپولیس مجبور شد در گفت و گو با خبرنگاران […]

تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه بعد از دو روز تعطیلی باید تمرینات خود را آغاز می کرد که جریمه 10 درصدی این باشگاه مجبور به اعتصاب شد تا یحیی گل محمدی و بازیکنانش در رختکن شهید کاظمی ماندگار شوند. ورزشگاه و تیم را تمرین نکرد.

سرمربی پرسپولیس مجبور شد در گفت و گو با خبرنگاران مواضع تند خود را علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه تکرار کند اما دیدار بیش از دو ساعته با بازیکنان باعث شد تا او صحبت با رسانه ها را لغو کند.

سرمربی پرسپولیس در جلسه ای که بین بازیکنان این تیم برگزار شد، مواضع قبلی خود در خصوص رفتار غیرحرفه ای مدیرعامل باشگاه را برجسته کرد. در ادامه چند بازیکن باتجربه این تیم از جمله امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی در مورد شرایط صحبت کردند و تصمیم تیم را قابل احترام دانستند.

در این جلسه چند بازیکن سابق گفتند که دو نفر از اعضای هیات مدیره مخالفت خود را با جریمه اعلام کردند اما اکثریت آرا با این موضوع موافقت کردند.

موضوعی که مخالفت ها با ادامه حضور درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس را تشدید کرد، اما از آنجایی که بازیکنان و مربیان نمی توانند تصمیمی برای برکناری مدیرعامل داشته باشند، باید منتظر تصمیم هیئت مدیره برای ادامه فعالیت مدیرعامل باشند. از باشگاه

روندی که نشان می دهد پرسپولیسی ها خواسته هایی فراتر از بخشودگی جریمه 10 درصدی دارند و می خواهند درویش از سمت مدیرعاملی باشگاه برود تا فردی که حمایت بیشتری از این تیم دارد جایگزین او شود.

بازیکنان پرسپولیس به احتمال زیاد از فردا پنجشنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت اما آنها پیشنهاد صحبت با مدیرعامل را رد کردند و تنها در صورت لغو جریمه حاضرند با درویش دور میز بنشینند.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.