افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

احداث پاسگاه حفاظتی در چهار منطقه جنگلی لرستان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 128804
احداث پاسگاه حفاظتی در چهار منطقه جنگلی لرستان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین میرزایی در سخنانی با اشاره به ایجاد پاسگاه های امنیتی در چهار منطقه جنگلی لرستان، اظهار داشت: احداث پاسگاه های امنیتی موجب افزایش امنیت مناطق جنگلی می شود و مجرمان از این پس نمی روند. می تواند به راحتی جنگل را از بین ببرد. وی با بیان اینکه همکاران باید […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین میرزایی در سخنانی با اشاره به ایجاد پاسگاه های امنیتی در چهار منطقه جنگلی لرستان، اظهار داشت: احداث پاسگاه های امنیتی موجب افزایش امنیت مناطق جنگلی می شود و مجرمان از این پس نمی روند. می تواند به راحتی جنگل را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه همکاران باید با همت بیشتر وظایف محوله را انجام دهند و جهاد را به بهترین نحو انجام دهند، گفت: احداث پاسگاه های امنیتی در مناطق “ابگوشت“شهر چگانی، “طرهان» فلات کوهستانی«تنگ پری» نورآباد و «بسطام» شترضریب حفاظت در اراضی ملی را افزایش خواهد داد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه برای پاسگاهابگوشت» 10,842 میلیون ریال، “طرهان9.82 میلیارد ریال، «تنگ پری» 17.342 میلیون ریال و «بسطام» 20.62 میلیارد ریال هزینه می شود. میدان های بحرین باید برای ساخت یک ایستگاه پلیس جدید تعیین و اجرا شود.

میرزایی تصریح کرد: حفاظت از عرصه های ملی استان وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که هدف آن ارتقای پوشش حفاظتی اراضی ملی با استفاده از فناوری های نوین و پایش ماهواره ای اراضی ملی و کاربری هوشمند است. سیستم های مدیریت و نظارت افزایش دادن ضریب حفاظت از فضاهای ملی به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن تشکر از مشارکت فعالان، تشکل های مردمی و عموم مردم استان های عزیز در حفاظت از منابع ملی به ویژه جنگل ها و مراتع استان، گفت: از مردم شریف انتظار می رود در صورت مشاهده با شماره رایگان 1504 تماس حاصل فرمایند. هرگونه تخریب جنگل ها و مراتع را به سامانه 139 اطلاع دهید تا یگان حفاظت منابع طبیعی استان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.