افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

عکس راز رابطه اعتیادآور ناپلئون با همسرش ژوزفین چه بود؟

  • کد خبر : 128772
عکس راز رابطه اعتیادآور ناپلئون با همسرش ژوزفین چه بود؟

آفتاب نیوز: «ناپلئون» برای اولین بار در پاریس با حضور واکین فینیکس بازیگر مشهور هالیوودی به نمایش درآمد. اولین اکران جهانی فیلم حماسی «ناپلئون» به کارگردانی ریدلی اسکات در Salle Pleyel پاریس و با حضور بازیگران اصلی واکین فینیکس، ونسا کربی و طاهر رحیم و همچنین تام روتمن، مدیر عامل شرکت سونی، حفظ شد. اما […]

آفتاب نیوز:

«ناپلئون» برای اولین بار در پاریس با حضور واکین فینیکس بازیگر مشهور هالیوودی به نمایش درآمد.

اولین اکران جهانی فیلم حماسی «ناپلئون» به کارگردانی ریدلی اسکات در Salle Pleyel پاریس و با حضور بازیگران اصلی واکین فینیکس، ونسا کربی و طاهر رحیم و همچنین تام روتمن، مدیر عامل شرکت سونی، حفظ شد.

اما اکران این فیلم در سینمای فرانسه برای اپل به عنوان سرمایه گذار اصلی جنبه منفی دارد چرا که این شرکت تامین مالی این فیلم پرهزینه را بر عهده داشته و اکنون به دلیل قوانین سخت گیرانه France 17 برای اکران آنلاین این فیلم در فرانسه مجبور به انجام این کار است. صبر کنید، فیلمی که با توجه به محتوایش می تواند برای مردم فرانسه بسیار جذاب باشد.

اپل همچنین تصمیم گرفت فیلم Full Moon Assassins اثر مارتین اسکورسیزی را در فرانسه منتشر کند که ماه گذشته توسط پارامونت پس از نمایش آن در جشنواره کن منتشر شد و در سال 2025 به صورت آنلاین در فرانسه در دسترس خواهد بود.

فیلم «ناپلئون» اولین همکاری ریدلی اسکات کارگردان و واکین فینیکس بازیگر برنده اسکار پس از دو دهه ساخت فیلم «گلادیاتور» است که در آن «ققنوس» در نقش ناپلئون و «ونسا کربی» نقش ژوزفین را بازی کردند. همسر امپراتور فرانسه مقابل دوربین قرار گرفته است.

این فیلم نگاهی واقعی و شخصی به ریشه‌های ناپلئون و ظهور سریع و بی‌رحمانه‌اش به امپراتوری ارائه می‌دهد که از دریچه رابطه اعتیادآور و اغلب ناپایدار او با همسرش ژوزفین دیده می‌شود. «طاهر رحیم»، «بن مایلز»، «متیو نیدهام» و «لودین سانیه» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اسکات قبلا فاش کرده بود که انتخاب فینیکس برای نقش ناپلئون منجر به بازنویسی کامل فیلمنامه شد تا بازیگر راحت‌تر شود. فیلمنامه «ناپلئون» را «دیوید اسکارپا» نوشته که فیلمنامه فیلم «همه پول دنیا» به کارگردانی «اسکات» را نیز نوشته است.

اسکات سه بار برای فیلم های “مریخی”، “تلما و لوئیز” و “گلادیاتور”) و یک بار برای فیلم “مریخی” به عنوان تهیه کننده نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است. «ناپلئون» ۲۲ نوامبر در سراسر جهان اکران خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.