افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه های جهادی عفاف و حجاب در کشور

  • کد خبر : 128763
تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه های جهادی عفاف و حجاب در کشور

ایسنا/ سمنان رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه کشور و امام موقت تهران بر ضرورت ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف با هدف صیانت از عفاف در جامعه تاکید کرد. حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری سوم آبان ماه در دیدار ائمه جمعه استان سمنان اظهار داشت: موضوع رعایت حجاب و عفاف از اهمیت ویژه […]

ایسنا/ سمنان رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه کشور و امام موقت تهران بر ضرورت ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف با هدف صیانت از عفاف در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری سوم آبان ماه در دیدار ائمه جمعه استان سمنان اظهار داشت: موضوع رعایت حجاب و عفاف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لازم است ائمه جمعه با توجه به جایگاهی که دارند با همفکری سایر مسئولان و همراهی متدینین برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به لزوم صیانت از فرهنگ عفاف در جامعه افزود: ایجاد گروه های جهادی عفاف و حجاب و همچنین تشکیل ستادی با محوریت استانداری از بهترین راه های صیانت از خانواده ها است و در این راستا در این صورت باید از همه توانمندی ها مانند بسیج محلات و استفاده از مساجد و … استفاده شود.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای سیاسی امام جمعه کشور از مردم سمنان به عنوان مردمی متدین و انقلابی یاد کرد و گفت: استان سمنان با وجود مردم متدین همواره در زمره بهترین استان های کشور در زمینه حجاب و عفاف بوده است. .

سرپرست امام جمعه تهران با قدردانی از خدمات استاندار سمنان تصریح کرد: استاندار سمنان سرمایه بزرگی برای استان است و وجود او می تواند منشأ برکات و دستاوردهای بزرگی برای استان باشد.

سمنان جزو سه استانی است که بیشترین رعایت حجاب را دارد

استاندار سمنان نیز در دیدار ائمه جمعه استان اظهار داشت: خوشبختانه تفاهم و همبستگی خوبی بین دستگاه های دولتی و ائمه جمعه استان وجود دارد که بر اساس رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین مطیعی است. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان.

وی ادامه داد: استان سمنان با وجود مردم متدین و متدین جزء سه استان برتر کشور در حوزه حجاب و عفاف است.

هاشمی خاطرنشان کرد: دانشگاه های استان سمنان در اغتشاشات سال گذشته به دلیل مدیریت صحیح و حضور دانشجویان انقلابی کمترین تنش را داشتند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در زمینه آموزش و رعایت موازین شرعی انجام شده و این اقدامات ادامه دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.