افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
9

Spotify می‌خواهد به شما کمک کند در سال 2023 با مرکز سال نو خود زنگ بزنید

  • کد خبر : 12855
Spotify می‌خواهد به شما کمک کند در سال 2023 با مرکز سال نو خود زنگ بزنید

Spotify راه اندازی کرده است مرکز سال نو برای کمک به کاربران خود برای زنگ زدن در سال 2023، سرویس استریم اعلام کرد پنجشنبه. این شرکت می‌گوید مقصد یک‌جا به کاربران امکان دسترسی به لیست‌های پخش مهمانی کلاسیک و تصاحب‌های ویژه هنرمندانی مانند Charli XCX، Rita Ora، N-Dubz و Céline Dion را می‌دهد. اسپاتیفای در […]


Spotify راه اندازی کرده است مرکز سال نو برای کمک به کاربران خود برای زنگ زدن در سال 2023، سرویس استریم اعلام کرد پنجشنبه. این شرکت می‌گوید مقصد یک‌جا به کاربران امکان دسترسی به لیست‌های پخش مهمانی کلاسیک و تصاحب‌های ویژه هنرمندانی مانند Charli XCX، Rita Ora، N-Dubz و Céline Dion را می‌دهد.

اسپاتیفای در نامه‌ای نوشت: «ما آهنگ‌های زیادی برای شروع جشن شما داریم، و همه آن‌ها در مرکز تازه راه‌اندازی سال نو ما موجود است. پست وبلاگ. «چه بخواهید یک شب آرام داشته باشید یا یک فستیوال رقص تپنده، ما فهرست‌های پخش ویژه‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم تا با حال و هوایی که در حال پخش آن هستید مطابقت داشته باشد.»

The New Year’s Hub شامل بسیاری از لیست‌های پخش پرطرفدار، از جمله «Party Hits»، «Afro Party Anthems»، «Get Turnt» و موارد دیگر است. از سوی دیگر، لیست‌های پخش برای افرادی که می‌خواهند شب سال نوی کم‌کلید داشته باشند با لیست‌های پخشی مانند «Chill Hits»، «Comfort Zone» و «Chillout Lounge» نیز وجود دارد. مرکز سال نو همچنین شامل بسیاری از میکس‌های دی‌جی از هنرمندانی مانند Tiësto، Hannah Laing و Benny Benassi است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که از اول ژانویه، کاربران محتوایی را پیدا خواهند کرد تا به آنها کمک کند تا تصمیمات خود را در صفحه اصلی برنامه تنظیم کنند. اگرچه Spotify جزئیاتی در مورد ظاهر این محتوا ارائه نکرده است، اما احتمالاً شامل مواردی مانند لیست های پخش تمرین و مدیتیشن می شود.

اسپاتیفای می گوید که پلتفرم آن همیشه در حوالی سال جدید شاهد سطحی از انتظار است و این در لیست پخش هایی که کاربران در کنار هم قرار داده اند نشان می دهد. سال گذشته، 82000 لیست پخش شب سال نو بین کریسمس تا 31 ژانویه ایجاد شد که نزدیک به 40000 در خود شب ایجاد شد. پاپ، هیپ هاپ، تراپ، کی پاپ و ایندی پاپ بهترین ژانرهای پخش شده در سراسر جهان بودند. ژانرهایی که بیشترین افزایش را در شنوندگان داشتند عبارتند از cumbia، discofox، volksmusik، schlager و partyschlager.

هی بله“، “فانک بالای شهر“، و “مستر برایتساید” همه در بین این لیست های پخش محبوب بودند. بسیاری از آهنگ‌هایی که پخش‌های بیشتری به دست آوردند، آهنگ‌های مخصوص سال نو بودند، مانند اجرای ماریا کری از «Auld Lang Syne – سرود سال نو“و ABBA”سال نو مبارک“، که با افزایش 2205 درصدی در بازی ها پیشتاز بود.

Spotify در حال پایان دادن به تولید چندین برنامه صوتی زنده خود است

Spotify می‌خواهد به شما کمک کند در سال 2023 با مرکز سال نوی خود توسط عایشه مالیک که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود، زنگ بزنید.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=12855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.