افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

افشاگری بازیگر زن معروف از قتل پدرش توسط مادرش

  • کد خبر : 128538
افشاگری بازیگر زن معروف از قتل پدرش توسط مادرش

شارلیز ترون بازیگر مشهور هالیوود در مصاحبه ای نادر از شب وحشتناکی که مادرش پدر مست خود را که مسلح بود جلوی چشمانش کتک زد، گفت. گلوله ظریف شارلیز فقط 15 سال داشت که پدرش، چارلز ترون، با اسلحه به خانه خانواده اش در نزدیکی ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی هجوم برد و از طرف دیگر، چندین […]

شارلیز ترون بازیگر مشهور هالیوود در مصاحبه ای نادر از شب وحشتناکی که مادرش پدر مست خود را که مسلح بود جلوی چشمانش کتک زد، گفت. گلوله ظریف

شارلیز فقط 15 سال داشت که پدرش، چارلز ترون، با اسلحه به خانه خانواده اش در نزدیکی ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی هجوم برد و از طرف دیگر، چندین بار از در اتاق خواب اصلی به او و مادرش، گردا، شلیک کرد.

گردا سپس اسلحه او را گرفت و برای تلافی به شوهرش شلیک کرد و او را در مقابل چشمان دختر نوجوانشان کشت.

این بازیگر 48 ساله در ماه نوامبر روی جلد مجله Town & Country ظاهر شد و جزئیات حادثه ای را که زندگی او را برای همیشه تغییر داد توضیح داد.

ستاره هالیوود در پاسخ به این سوال که آیا این لحظه تکان دهنده الهام بخش او برای مبارزه با خشونت علیه زنان شده است یا خیر، این ستاره هالیوود پاسخ داد: “من فکر می کنم این بسیار پیچیده تر از یک شب آسیب زا در زندگی است. با یا بدون آن، خشونت جنسیتی “در آفریقای جنوبی و در سراسر جهان خیلی مستقیم است که بتوان آن را نادیده گرفت.

روایت تکان دهنده شارلیز ترون از شبی که مادرش پدر الکلی اش را کشت

پس از تحقیقات در مورد تیراندازی وحشتناک در سال 1991، اقدامات مادر شارلیز دفاع از خود تلقی شد و هیچ اتهامی علیه او مطرح نشد.

شارلیز همچنین درباره بزرگ شدن در آفریقای جنوبی در دوران آپارتاید و تأثیر مخرب ایدز بر جامعه گفت: «من حدود 10 ساله بودم و مردم در اطراف من می مردند و می ترسیدند. اکنون می دانیم که این موضوع در مورد اچ آی وی و ایدز است، اما افراد زیادی در آن زمان آن را نمی دانستند.

وی ادامه داد: از همان دوران کودکی بر من تأثیر زیادی گذاشت که همیشه خلاص شدن از شر آن سخت بوده است. بزرگ شدن در کشوری تحت آپارتاید و مبتلا به ایدز. این چیزها واقعاً زندگی من را شکل داده است. بیشتر از آن شب در زندگی من بود».

پس از تأسیس بنیاد پروژه توسعه آفریقای جنوبی شارلیز ترون در سال 2007، شارلیز #TogetherForHer را برای مبارزه با خشونت های همه گیر در آفریقا و سراسر جهان راه اندازی کرد و نیم میلیون دلار برای شروع اجرای این پروژه جمع آوری کرد.

ترون توضیح می‌دهد: «از مردم خواسته شد که در خانه با متجاوزان خود بمانند. یک «زن‌کشی» در آفریقای جنوبی اتفاق افتاد و هیچ‌کس در مورد آن صحبت نمی‌کرد.

شارلیز قبلاً درباره این حادثه وحشتناک از دوران کودکی خود صحبت کرده بود و گفت: “پدرم یک فرد بیمار بود. او در تمام زندگی من الکلی بود. من همیشه او را به عنوان یک الکلی می شناختم. این خشونت خانگی چیزی است که من با بسیاری از مردم به اشتراک می گذارم. “چون من فکر می کنم چقدر “هر چه بیشتر در مورد این چیزها صحبت کنیم، بیشتر متوجه می شویم که در هیچ یک از اینها تنها نیستیم.”

شارلیز همچنین اعتراف کرد که در دوران کودکی تصورش از خانواده‌اش «وضعیت ناامیدکننده‌ای» بود: «فکر می‌کنم خانواده ما فوق‌العاده ناسالم بودند و همه این‌ها باعث زخمی شدن ما شد. البته، ای کاش آن شب هرگز اتفاق نمی‌افتاد. اما متأسفانه، وقتی به ریشه این مشکلات نرسید، این اتفاق می افتد.”

این بازیگر در گذشته نیز گفته بود که مادرش به او کمک کرده تا به یک زن قوی و شجاع تبدیل شود.

منبع: به اسمارتک نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.