افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

سروش رفیعی: رکورد این تیم با سه گانه مشخص است/مردها چون حسودی انتظار شکست دارند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 128535
سروش رفیعی: رکورد این تیم با سه گانه مشخص است/مردها چون حسودی انتظار شکست دارند – پرسپولیس نیوز

سروش رفیعی درباره تمام موضوعات مربوط به این روزهای پرسپولیس صحبت کرد. سروش رفیعی ستاره پرسپولیس با انتشار ویدئویی 15 دقیقه ای در اینستاگرامش تمام مسائل مهم این روزهای پرسپولیس را مطرح کرد. صحبت های او با صحبت از آخرین نتایج پرسپولیس و سپاهان آغاز شد و سپس به مصدومیت و سرماخوردگی بازیکنان ادامه داد. […]

سروش رفیعی درباره تمام موضوعات مربوط به این روزهای پرسپولیس صحبت کرد.

سروش رفیعی ستاره پرسپولیس با انتشار ویدئویی 15 دقیقه ای در اینستاگرامش تمام مسائل مهم این روزهای پرسپولیس را مطرح کرد. صحبت های او با صحبت از آخرین نتایج پرسپولیس و سپاهان آغاز شد و سپس به مصدومیت و سرماخوردگی بازیکنان ادامه داد. رفیعی در این ویدئو از دعوت نشدن به تیم ملی و در نهایت بحث فسخ قرارداد صحبت کرد.

شما سخنان او را می خوانید:

تا پایان لیگ مصاحبه نمی کنم.

با سلام، امیدوارم موفق باشید، با کمال احترام به همه دوستان رسانه ای و دوستان خوب همه خبرگزاری ها، تصمیمم این است که از الان تا پایان لیگ در صورت لزوم در مورد بازی صحبت کنم. یا هر موضوع مرتبط با کار ما. من این موضوع را از طریق صفحه خود به اشتراک می گذارم و دوستان می توانند طبق گفته های من از آن استفاده کنند.

علی بیرانوند با دیگر دروازه بانان تفاوت دارد

در مورد آخرین بازیمان اولین نکته ای که باید بگویم این است که فکر می کنم بازی خوب و هیجان انگیزی را دیدیم و بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه خوب و پرنشاط از آب در می آید. فکر می کنم در نیمه اول بازی تقریباً مساوی بود. در مقاطعی می توانستیم بازی را در دست بگیریم، در حالی که سپاهان هم همین کار را کرد، اما در نیمه دوم فکر می کنم سپاهان نسبتا بهتر از ما بازی کرد. موقعیت های بیشتری ایجاد کرد و حالا که نمی توانند از آن موقعیت ها استفاده کنند، یکی از دلایلش این است که از خط دفاعی خوبمان یا از علی بیرانوند در دروازه مان این انتظار را داریم. این چیزی است که علی را از سایر دروازه بانانی که توپ های سخت می گیرند و کمک می کنند متمایز می کند. سال گذشته دیدیم که او چقدر به قهرمانی ما کمک کرد اما در نهایت رضا اسدی توانست با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده دروازه را باز کند و در نهایت به تیم خوب سپاهان، هوادارانش و تیمش تبریک می گویم.

این ناراحتی برای من لذت بخش بود.

اما نکته ای که می خواهم قبل یا بعد از این بازی به آن اشاره کنم این است که این را در رختکن خودمان قبل از بازی با تاجیکستان گفتم وقتی دیدم دو بازی در لیگ به تساوی رسیدیم و روحیه بچه هایی که در یک بازی هستند را دیدم. روحیه بسیار خوبی دارند، آنها ناراحت نیستند، من شخصا با آنها صحبت کردم و از این موضوع ابراز خوشحالی کردم. زیرا؟ چون احساس می کردم پرسپولیس به جایی رسیده که بازیکنان و هوادارانش همیشه از این تیم انتظار پیروزی دارند. آنها امیدوارند در هر بازی بهترین عملکرد خود را داشته باشند. اگر سه امتیاز بگیرند فرقی نمی کند بازی کجا باشد و با کدام تیم روبرو شوند، شخصا برای من موضوع خوشایندی است و به همین دلیل از هواداران عزیزمان بابت دو تساوی در لیگ و مسابقه صمیمانه عذرخواهی می کنم. با استقلال از تاجیکستان و شکست مقابل سپاهان.

من از هواداران عذرخواهی می کنم.

همیشه گفتم هواداران حق دارند ناراحت شوند، حق دارند عصبانی شوند، حق دارند اعتراض کنند. این کار و وظیفه ماست و این هواداران به ما هویت می دهند و حالا حق دارند به ما اعتراض کنند، اما این را هم می دانم که هواداران ما، هواداران واقعی ما، کسانی هستند که پارسال در هفت بازی اخیر در لیگ، شاید حتی خوشبین ترین هواداران ما فکر نمی کردند ما می توانیم قهرمان شویم، اما هواداران واقعی ما می آیند تا در کنار ما باشند، برای ما انرژی مثبت ارسال کنند و ببینند چه می شود. دیدیم که توانستیم هفت بازی را ببریم و در بازی های حذفی جام حذفی هم پیروز شویم و سه جام به آنها بدهیم. به همین دلیل باز هم می گویم که فقط و فقط بابت نتایج اخیر که شاید امیدوار بودیم بهتر از این نتیجه باشد از هوادارانمان عذرخواهی می کنم و فقط می توانم بگویم مطمئن باشید ما بازیکنان خواهیم داد. تمام توان و تلاشمان را برای انجام بهتر کارمان انجام دهیم و هر طور که دوست داری پیش برویم.

تیم ما در یک رویداد نادر درگیر شد

حالا بعد از این عذرخواهی می خواهم موضوعی را در رابطه با شرایط تیممان و شرایطی که اخیرا با آن روبرو بودیم به اشتراک بگذارم. ببینید یک مربی بر اساس تفکراتش و بر اساس ذهنیتی که در ابتدای فصل جذب می کند تصمیم می گیرد و در ذهنش برنامه ریزی می کند. مربی همیشه این احتمال را می دهد که به هر حال ممکن است محرومیت یا مصدومیت اتفاق بیفتد، اما دوستان، گاهی اوقات ممکن است شرایطی مانند اتفاقی که برای تیم ما رخ داد، عجیب باشد. خیلی کم پیش می آید که تعداد مجروحان و معلقان در کنار هم و همزمان اینقدر زیاد باشد.

صدمات به یک مشکل تبدیل شد

من شخصا فکر می کنم همه بازیکنانی که در اختیار داریم جزو بهترین های حال حاضر ایران هستند. من مطمئن هستم که آقای گل محمدی به تک تک بازیکنان ما اعتقاد دارد و ما هم به هم و هم به کادر مربیگری خود ایمان و اعتماد داریم. اما چیزی که مشخصه اینه که بازیکنی مثل مرتضی پورعلیگنجی که پارسال کمک زیادی به ما کرد تا سه قهرمانی مون رو به دست بیاریم، بازیکنی مثل وحید امیری که سال ها در سطح اول فوتبال ما بوده به جرات میتونم بگم که او جزو سه تیم برتر بود و یاسین سلمانی جوانی است که میعاد در بازی های اول ما عالی به نظر می رسد، او در حال جا افتادن در تیم ما است و می تواند کمک زیادی به ما کند، اما متاسفانه مصدوم می شود. در کنار آنها بازیکنانی مانند مهدی ترابی را داریم که متأسفانه زمانی که خیلی قوی بود مصدوم یا بیمار شد و همین باعث شد که شرایط بدنی خوبش به عقب برگردد و این می تواند بسیار موثر باشد. حتی در این لحظات که می توانستیم این بازیکنان را از دست بدهیم باز هم مهره هایی مثل امید عالیشاه داشتیم که دیدید در بازی با الدحیل بهترین عملکرد ممکن را دارد و خیلی خوب کار می کند، تیمش را برنده می کند و در یک اوست. در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اما متاسفانه او فقط یک هفته سن دارد و باید در کنار ما باشد و به تیم در لیگ کمک کند، او دوباره مصدوم خواهد شد.

روایت رفیع از دلیل عدم نتیجه گیری تیم

نمی خواهم بهانه بیاورم یا بگویم باید همه مهره هایمان را داشته باشیم، اما باید بدانیم که این مسائل روی عملکرد تیم تاثیر زیادی دارد. من فقط یک مثال از بازی تاجیکستان می زنم. بازیکنان مصدوم ما بازیکنانی بودند که متأسفانه می دانستیم به دلیل مصدومیت جدی در اختیار نداریم مثل مرتضی و یاسین. برای اولین بار در یک ماه، دو روز مانده به بازی، وحید شروع به زدن توپ و تمرین می کند. در وسط یک ویروس از راه می رسد و اوضاع را بسیار بدتر و سخت تر از قبل می کند. سرماخوردگی داری حالا تصور کنید بازیکنی بخواهد در آن حالت به تمرین بیاید و با آن فشار بیرون برود تا بازی کند. تحملی که بدن دارد، فشاری که به بدن می رسد در نقطه خاصی از بازی جواب می دهد و از یک نقطه به بعد واقعا تیم را دچار مشکل و ناراحتی می کند. بازی تاجیکستان را داشتیم چون مهدی ترابی قبل از بازی سرما خورده بود، یعنی بازی نفت آبادان را به دلیل سرماخوردگی مهدی از دست دادیم. در ادامه علی بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، میلاد و سینا اسعد بیگی بیمار شدند و این شرایط را برای تیم پیچیده کرد.

این یک وضعیت بد موقتی است.

من فقط این را گفتم تا بدانید این مشکلات موقتی است. مصدومیت بچه هایی مثل مرتضی یاسین خیلی به ما ضربه می زند، اما بقیه بچه ها مدتی است که کارشان را با قوت انجام می دهند. این ویروس از بدن بچه ها حذف می شود و مطمئناً کار ما بهتر می شود. این را می خواستم بگویم که بدانید گاهی همین چیزها دست به دست هم می دهد که باعث می شود تیم به نتیجه خوبی نرسد. اینها توجیه نبود، اینها صحبت هایی بود که می خواستم هواداران ما از آن آگاه شوند.

به گل محمدی حسادت می کنند

اما مهمترین چیز برای من این است که معتقدم هیچکس حق ندارد و نباید اجازه داد به یحیی گل محمدی و تیمش شک کند و در مورد عملکرد یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس کمترین حرف را بزند. چون کارنامه آقای گل محمدی مشخص است. چهار ماه قهرمان سه گانه این کشور بودیم. من معتقدم برای بزرگتر شدن باید به بزرگتر احترام گذاشت. بزرگتر برای حفظ احترام خود و بزرگ شدن احترام قائل است. دلیل اینکه عده ای منتظر شکست گل محمدی هستند تا حرف بزنند فقط حسادت می تواند باشد. گاهی اوقات ممکن است همه چیز آنطور که ما می خواهیم پیش نرود، اما می توانیم به هم برگردیم و به جلو برویم.

من نتوانستم نظر قلانوی را تایید کنم.

موضوع دیگری که می خواهم در مورد آن صحبت کنم این است که اکنون در این فصل فیفا برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. من به شخصه خیلی خیلی امیدوار بودم که به تیم ملی دعوت شوم. من تمام تلاشم را کردم تا آنچه از دستم بر می آمد انجام دهم. بهترین. و خیلی امیدوار بودم که به تیم ملی دعوت شوم اما به هر حال نتوانستم نظر کادر فنی تیم ملی و آقای قلعه نویی را مثبت بدانم. اما با تمام وجود و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم هم تیمی هایم در تیم ملی موفق باشند و بهترین عملکرد را در جام ملت ها داشته باشند. در این مدت حضور در فیفا معتقدم تیم ما می تواند ریکاوری خوبی هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی داشته باشد. بچه های بیمار ما رو به بهبودی هستند و ما با قدرت به کار خود ادامه می دهیم.

بحث کسر قرارداد را شایعه می دانم.

آخرین موضوعی که می خواستم در مورد آن صحبت کنم بحث در مورد چیزی است که می خواهم آن را شایعه کسر قرارداد بنامم. در واقع 10 درصد ما را جریمه کردند و باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل تصمیم گرفتند ما را 10 درصد جریمه کنند. من دوست دارم اسمش را شایعه بگذارم، چرا؟ این به این دلیل است که خوب، من فقط شنیدم که چنین چیزی حتی در سایت باشگاه رخ داده است، اما چون چیزی در مورد آن نشنیدم، فکر می کنم شایعه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.