افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

فقط این بازیکن استقلال در جام ملت ها چاره ساز است؟

  • کد خبر : 128532
فقط این بازیکن استقلال در جام ملت ها چاره ساز است؟

آفتاب نیوز: جام ملت های آسیا از نیمه دوم دی ماه آغاز می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از مدعیان سنتی این مسابقات وارد زمین می شود. اگرچه اساس تیم ملی بر استفاده از بازیکنان لژیونر است، اما امیر قلعه نویی در این ماه ها نشان داده که لیگ را مدنظر […]

آفتاب نیوز:

جام ملت های آسیا از نیمه دوم دی ماه آغاز می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از مدعیان سنتی این مسابقات وارد زمین می شود. اگرچه اساس تیم ملی بر استفاده از بازیکنان لژیونر است، اما امیر قلعه نویی در این ماه ها نشان داده که لیگ را مدنظر دارد و همین موضوع انگیزه ملی پوشان را تا حدی افزایش می دهد. در چنین شرایطی می توان وضعیت بازیکنان دعوت شده از استقلال به تیم ملی را از قبل قطعی دانست مگر اینکه تا دو ماه آینده اتفاق دیگری بیفتد.

مهمانان روی نیمکت می نشینند.

استقلال در حال حاضر 3 بازیکن در تمرکز تیم ملی دارد و به نظر می رسد در بهترین شرایط تعداد آنها حداکثر 4 نفر برای حضور در مرحله نهایی جام ملت ها باشد اما اگر این سه بازیکن فعلی را ملاک قرار دهیم. حسین حسینی و مهرداد محمدی چه بگوییم وجود خواهند داشت، هر چند اگر به قطر 2023 بروند همچنان نیمکت نشین خواهند بود و در شرایط عادی در ترکیب اصلی حضور ندارند. اگرچه عملکرد علیرضا بیرانوند در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است، اما بعید است امیرقلانوی او را به حسین حسینی ترجیح ندهد و به احتمال زیاد کاپیتان استقلال در جام ملت ها دروازه بان پرسپولیس است. شرایط فوق برای مهرداد محمدی نیز جاری است; این بازیکن اگر راهی قطر شود به احتمال زیاد به عنوان مهره مکمل وارد زمین خواهد شد.

تنها قسمت فیکس استقلال

در شرایط کنونی می توان گفت روزبه چشمی تنها بازیکن استقلالی است که می توان تصور کرد در رویارویی با رقبای آسیایی شانس زیادی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشد. بازیکنی که در دو دوره جام جهانی و یک جام ملت ها حضور داشته یکی از افراد مورد اعتماد امیر قلانوی محسوب می شود و در صورت عدم مصدومیت راه حل ما در قطر خواهد بود و تنها بازیکن استقلال خواهد بود که ثابت بازی می کند. .

تعویض استقلالی ها

علاوه بر بازیکنانی که نام بردیم، بازیکنان دیگری هم هستند که پیراهن استقلال را بر تن کرده و اکنون بازیکنان تعویضی آبی پوش برای تیم ملی هستند. مجید حسینی، علی کریمی و امید ابراهیمی بازیکنان تعویضی هستند که باید ببینیم فرصت حضور در جام ملت های آسیا را خواهند داشت یا در پازل تاکتیکی امیر قلانوی قرار نمی گیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.