افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

پیش نمایش داستان «سرباز روز نهم» منتشر شد

  • کد خبر : 128396
پیش نمایش داستان «سرباز روز نهم» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی زندگی; پیش‌نمایش داستان کتاب «سرباز نهم» نوشته محمدمهدی رحیمی به تازگی توسط آموزشگاه سینمای اندیشه و هنر منتشر شد. این کتاب روایت زندگینامه کامل شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است که رهبر انقلاب اسلامی نیز در آن نوشته اند. «سرباز روز نهم» حاصل زندگی خستگی ناپذیر و پرتلاش انسانی است که […]

به گزارش گروه فرهنگی زندگی; پیش‌نمایش داستان کتاب «سرباز نهم» نوشته محمدمهدی رحیمی به تازگی توسط آموزشگاه سینمای اندیشه و هنر منتشر شد. این کتاب روایت زندگینامه کامل شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است که رهبر انقلاب اسلامی نیز در آن نوشته اند.

«سرباز روز نهم» حاصل زندگی خستگی ناپذیر و پرتلاش انسانی است که بی شک می تواند الگویی دست یافتنی در عصر حاضر باشد. او از سال 1392 با ده ها ترفند پای خود را در سوریه باز کرد، در دو سال به یکی از چهره های محبوب و موثر مدافعان حرم تبدیل شد. تا جایی که شایسته تقدیر سردار شهید سلیمانی است. در این کتاب سعی بر این است که شهید و زندگی او را به عنوان الگو در گستره زندگی اجتماعی مردم نشان دهیم، نه صرفاً روایتی معنوی و عاطفی از شهید ترسیم کنیم.

شاید نگاهی به زندگی نامه و خاطرات شهدا در حین انتشار ما را به این سو رساند: «بیایید ملموس و واقعی را نمایندگی کنیم نه دست نیافتنی ها!». مصطفی صدرزاده که فرماندهی گردان عمار لشکر فاطمیون را بر عهده داشت، در تاریخ 10 آبان 1393 مصادف با تاسوعای حسینی در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای بهشت ​​به خاک سپرده شد. رضوان شهریار.

رهبر معظم انقلاب چنین نوشتند:

«پیش از این کتاب دیگری درباره زندگینامه شهید صدرزاده خواندم، اما ابعاد شخصیت محبوب و چندوجهی این شهید عزیز در این کتاب به بهترین وجه بیان شده است و بی شک این شخصیت برجسته الگوی جوانان امروزی است. فردا اراده قوی، درک صحیح، روحیه انکار نفس، شجاعت، خستگی ناپذیری، ادب، قلبی سرشار از عشق و صفا و بسیاری ویژگی های برجسته دیگر بخشی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی دوم و سوم است. نسل انقلاب خواندن این کتاب مرا غبطه می زند این پرچمداران به چه مقام هایی رسیدند و من و امثال من چگونه در این راه در گل و لای گیر افتادیم و درود خدا بر شهید مصطفی صدرزاده باد. همسر صبور و والدین فداکارش

این کتاب 632 صفحه ای با قیمت 200 هزار تومان توسط انتشارات راه یار منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.