افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

صدای سرمربی هنگ کنگی هم شنیده شد/از فدراسیون فوتبال ایران انتظار احترام داریم

  • کد خبر : 128277
صدای سرمربی هنگ کنگی هم شنیده شد/از فدراسیون فوتبال ایران انتظار احترام داریم

به گزارش رکنا، جورن اندرسن وی در نشست خبری پیش از بازی با ایران در مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: می دانیم که ایران در رده 21 جهان قرار دارد و ما در رده 150 جهان هستیم. من 40 سال سابقه کار در فوتبال حرفه ای به عنوان بازیکن و مربی دارم که بیشتر آن […]

به گزارش رکنا، جورن اندرسن وی در نشست خبری پیش از بازی با ایران در مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: می دانیم که ایران در رده 21 جهان قرار دارد و ما در رده 150 جهان هستیم. من 40 سال سابقه کار در فوتبال حرفه ای به عنوان بازیکن و مربی دارم که بیشتر آن در آلمان و در مراحل اولیه بود. فدراسیون فوتبال ایران انتظار احترام دارد.

و افزود: می خواستیم دو جلسه تمرینی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی انجام دهیم اما دیروز در زمینی تمرین کردیم که نتوانستیم و دور از احترام است. همانطور که گفتم 40 سال است که در فوتبال هستم و در عمرم زمینی به این بدی ندیده ام.

سرمربی تیم ملی. هنگ کنگ وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نتیجه بازی اخیر تیم امید این کشور مقابل ایران در بازی های آسیایی، احتمالا تیمش در بازی فردا نیز عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد، گفت: فاصله بین تیم بزرگسالان و بزرگسالان یکسان است. امید ایرانی در امید ماست اما در فوتبال هر چیزی ممکن است. البته با انگیزه، تاکتیک ها و برنامه هایی که داریم سعی می کنیم فوتبال قابل احترامی را به نمایش بگذاریم.

اندرسن درباره اینکه آیا غیبت چند بازیکن روی بازی فردای تیمش تاثیر می گذارد یا خیر، گفت: فردا تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند و برخی به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستند در اردو شرکت کنند، اما همین موضوع باعث شد بازیکنان جوان با انگیزه ای را ببینم که با هم دوست هستند. “. آنها قرار بود مقابل ایران بازی کنند و ما این فرصت را داشتیم که از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: از زمانی که به هنگ کنگ آمده ام دو بار با ایران بازی کرده ایم و بازی برگشت مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها را مقابل ایران داریم و این باعث می شود دو تیم به خوبی بشناسند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.