افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آغاز طرح تعهد خدمت هلال احمر خراسان جنوبی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 128232
آغاز طرح تعهد خدمت هلال احمر خراسان جنوبی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح رای خدمت به همت یگان داوطلب هلال احمر استان زنجان از امروز در منطقه چاهداشی شهرستان نهبندان اجرا می شود. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: یگان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان با کمک خیرین طرح رای خدمت […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح رای خدمت به همت یگان داوطلب هلال احمر استان زنجان از امروز در منطقه چاهداشی شهرستان نهبندان اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: یگان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان با کمک خیرین طرح رای خدمت رسانی را از روستا امروز از چاهداشی شهرستان نهبندان که شامل 4 روستای منطقه چداشی است آغاز می کند. .

وی با اشاره به اینکه هلال احمر پیش از این در استان هایی که مشکل آب داشتند طرح اهدای آب را اجرا کرده بود، تاکید کرد: امسال این طرح به نام اهدای آب در مناطق کم برخوردار است که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند.

کاوسی بیان کرد: با نظارت و ارزیابی های انجام شده، اجرای طرح ملی نظر خمت با رویکردهای خدمات زیست محیطی و آبرسانی، خدمات سلامت محور، محرومیت زدایی، آموزش و توانمندسازی در 4 روستای شهرستان نهبندان عملیاتی است.

وی ادامه داد: در اداره خدمات محیط زیست و آبرسانی آب شرب سالم و پایدار روستای مهدی آباد و در اداره بهداشت با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص ویزیت و تهیه داروهای رایگان با محوریت روستا انجام شد. کوچین دهسلم. داشی در منطقه چاهداشی این شهر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی طرح توانمندسازی و آموزش در منطقه هدف را برشمرد و افزود: دوره های مهارت آموزی در روزهای 24 و 25 آبان ماه در روستاهای شهرستان نهبندان برای ارتقای اشتغال در این منطقه با استفاده از ظرفیت برگزار می شود. از داوطلبان متخصص استان زنجان.

به گفته وی، در حوزه آموزش و توانمندسازی به روستاییان آموزش های لازم در خصوص مسائل بهداشتی، کمک های اولیه و نحوه مقابله با خطرات با کمک مربیان مجرب داده می شود.

مدیرکل هلال احمر خراسان جنوبی اضافه کرد: در صورت آمادگی خیرین و شرایط لازم هلال احمر آمادگی دارد تا طرح رای گیری خدماتی را در سایر مناطق این استان اجرا کنیم.

کاوسی افزود: در حوزه محروم توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، نوشت افزار، پتو و کفش در مناطق و محلات کمتر برخوردار شهرستان نهبندان انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.